پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
فرماندار ویژه کازرون در بازدید از بنیاد مسکن شهرستان کازرون مطرح کرد
به گزارش دریافتی کازرون نما، علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون در نشستی که با حضور معاون عمرانی فرمانداری و نماینده دفتر نماینده مردم در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون برگزار شد تاکید کرد: در احداث و مقاوم‌سازی خانه و ساختمان‌ها دقت و سختگیری همراه با مهربانی و دلسوزی باشد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون در نشستی که با حضور معاون عمرانی فرمانداری و نماینده دفتر نماینده مردم در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون برگزار شد تاکید کرد: در احداث و مقاوم‌سازی خانه و ساختمان‌ها دقت و سختگیری همراه با مهربانی و دلسوزی باشد.

مظفری ادامه داد: گاهی اوقات همین جدیت و حساسیت اگر با مهربانی نیز باشد، موجب ناراحتی برخی افراد می شود اما این ناراحتی روزی به خوشحالی بدل شده و از شما تقدیر می کنند و آن روزی است که خدای نکرده زلزله‌ای بیاید و شما در روستاها و مناطق زلزله زده‌ای که مقاوم سازی استاندارد صورت گرفته تلفاتی نداشته باشید و مردم در سلامتی به سر می‌بردند.

وی افزود: طبیعتا جایی که مقاوم‌سازی به درستی انجام نشود، موجب خسارات و حتی کشته شدن افراد می‌شود، بنابراین در رابطه با مقاوم سازی ساختمان ها حتما دقت بسیاری شود.

متاسفانه در ساخت جاده و راه هایمان عملکرد خیلی خوبی نداریم

فرماندار ویژه کازرون با اشاره به اهمیت دقت در انتخاب مصالح مناسب و رعایت انصاف در بهسازی روستاها گفت: در قراردادی که با پیمانکاران بسته می شود، تحت هیچ شرایطی اهمال کاری نشده بلکه قانون باید به درستی رعایت شود.

او اضافه کرد: متاسفانه امروز ما در ساخت جاده و راه هایمان عملکرد خیلی خوبی نداریم، چراکه به زودی فرسوده می شوند. گاهی دیده می‌شود پیمانکار و فرد مسوول در برخی روستاها و مناطق از مصالح و قیر خوب و با کیفیت استفاده نمی‌کنند. که پس از گذشت مدتی، هزینه و زمانی که نظام جمهوری اسلامی صرف کرده، هدر می‌رود و مجددا خراب شده و نارضایتی مردم را در پی دارد که البته مقصرش برخی از ما مسوولینی هستیم که مردم را نسبت به نظام بدبین می کنیم که یقینا در آن صورت باعث نارضایتی شهدا خواهد شد.

مظفری اظهار داشت: درصورت خیانت، کم کاری و سستی ما با نام جمهوری اسلامی، به حساب ارزش‌ها، شهدا و نظام گذاشته می‌شود، پس خواهش میکنم با جدیت و دقت در رابطه با مقاوم سازی و بهسازی رفتار شود.

فرماندار ویژه کازرون در خصوص خدمت رسانی به روستانشینان گفت: با توجه به شرایطی که مهاجرت به شهر درپی دارد، اگر توصیه میکنیم بافت و زندگی روستانشینی حفظ شود، هرچند دشوار است اما باید امکانات و رفاهیات نیز فراهم گردد، لذا لازم است آب، برق، تلفن، بهداشت، مدرسه و سایر امکانات مورد نیاز ایشان در نظر گرفته شود.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اولویت دهی به مناطق محروم تر برای خدمت رسانی گفت: مناطقی که مستحق هستند را ملاک عمل قرار دهید و جایی که مردم مستضعف دارند ویژه تر رسیدگی شود چرا که نظام، متعلق به مستضعفان است. این نهاد نهادی است که با حساب حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته و همیشه باید خوشنام بماند که در شهرستان ما نیز خوشنام است و باید تقویت هم بشود.

مظفری با اشاره به دریافت قیر رایگان نیز گفت: با توجه به گزارش دریافتی، سال گذشته جذب بسیار خوبی داشتیم. امسال نیز توقع است سهمیه خود را کاملا جذب کرده و برای دریافت سهیمه مضاعف نیز تلاش کنیم تا موجب آبادانی بیشتر و خوشحالی مردم شود.

در پایان این دیدار، از رییس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون از سوی فرماندار ویژه شهرستان تقدیر شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷