پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
به گزارش دریافتی کازرون نما، وضعیت تعداد مبتلایان و موارد بستری در شهرستان بسیار نگران کننده تر از قبل شده است و بیم آن می رود که در چند روز آینده وضعیت به مراتب بدتر و فاجعه رخ دهد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، وضعیت تعداد مبتلایان و موارد بستری در شهرستان بسیار نگران کننده تر از قبل شده است و بیم آن می رود که در چند روز آینده وضعیت به مراتب بدتر و فاجعه رخ دهد.

رکورد شکنی تعداد بیماران بستری و بدحال/ بیشترین آمار بیماران بستری در بین شهرستان های استان

دکتر سجاد شرافت رییس بیمارستان کازرون در گفت و گو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر افزود: متاسفانه همانگونه که پیش بینی می شد در پیک چهارم وضعیت به طور بی سابقه ای بحرانی است و با کمبود تجهیزات و پرسنل مواجه می باشیم‌.

وی در ادامه پیرامون افزایش آمار مبتلایان ضمن ابراز نگرانی افزودند: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان شناسایی شده ۲۲۰ بیمار بوده است که این آمار واقعا نگران کننده است و در چند روز آینده تنها بیمارستان کازرون با سیل بیشتری از  بیماران بدحال مواجه خواهد بود و بی شک فاجعه رخ خواهد داد.

وی با اشاره به  آمار و نصب تجهیزات جدید تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۳ بیمار کرونایی در بیمارستان کازرون بستری که تعداد ۱۱ نفر از آن تحت مراقبت های ویژه (ICU) هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۲۰ بیمار کرونایی جدید بستری و ۱۵ نفر از این مرکز درمانی ترخیص گردیدند. همچنین با پیگیری های نماینده محترم امروز ۴ دستگاه ونتیلاتور جدید نصب گردید و مابقی تجهیزات توسط شرکت های پشتیبان در روزهای آینده نصب خواهد شد. 

لازم به ذکر است بیماران شناسایی شده روز قبل، ۱۴۹ نفر ساکن کازرون، ۴۷ نفر ساکن روستاهای اطراف، ۱۷ نفر در بخش جره و بالاده و ۷ نفر مربوط به بخش خشت و کنارتخته هستند. هم چنین با فوت دو نفر دیگر از بیماران، مجموع آمار فوتی های قطعی کرونا نیز به ۱۵۱ نفر افزایش یافت. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹