پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
در جدیدترین جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد:
به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون در مکتب‌الزهرا کازرون برگزار شد.
همانگونه که فضای مجازی بر بی‌دینی و بداخلاقی مردم اثر دارد، به همان اندازه اگر مدیریت شود بر افزایش اخلاق و دینداری موثر است.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون با حضور حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی، علی مظفری، فرماندار ویژه و نایب رئیس شورا و حجت‌الاسلام محمدجواد جلالی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی در مکتب‌الزهرا کازرون برگزار شد.

راه اندازی کارگروه فرهنگی روستا/بهره گیری از فضای فیزیکی و مجازی مساجد جهت افزایش اخلاق و دینداری

حجت‌الاسلام صباحی در این نشست با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و بهره بردن از این ماه، گفت: باید از روزه‌خواری در ملاءعام و انظار مردم خودداری و از فضای فیزیکی و مجازی مساجد برای بهره‌مندی مردم از ماه مبارک رمضان همچون ختم قرآن و پخش مناجات‌ها استفاده شود.

علی مظفری هم با اشاره به این که مردم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند، گفت: همانگونه که فضای مجازی بر بی‌دینی و بداخلاقی مردم اثر دارد، به همان اندازه اگر مدیریت شود بر افزایش اخلاق و دینداری موثر است.

حجت‌الاسلام جلالی، هم ساماندهی گروه‌های مجازی و اهمیت این موضوع و اثرگذار بودن فضای مجازی در اخلاق، فرهنگ و عقیده جامعه و استفاده کردن از این ظرفیت اثرگذار برای ترویج فضائل اخلاقی و افزایش فرهنگ دینداری، از همگان خواست تا برنامه‌های خود را به دبیرخانه این شورا بدهند.

مصوبات:

شناسایی و دعوت از مدیران گروه‌های مجازی برای ساماندهی آنان به ویژه گروه‌های پویا و تاثیرگذار

راه‌اندازی کارگروه فرهنگی روستا

بهره‌گیری از فضای فیزیکی و مجازی مساجد برای افزایش اخلاق و فرهنگ دینداری

برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در زادروز امام حسن مجتبی (ع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹