پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان کازرون مطرح شد:
به گزارش دریافتی کازرون نما،دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان در محل دادگستری کازرون منعقد گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما، صبح روز یکشنبه مورخ1400/1/22 با حفظ کلیه پروتکل های بهداشتی دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم  و تخلفات انتخاباتی شهرستان با حضور حجت الاسلام انصاری فرد رئیس دادگستری، حسین دهقان دادستان، امیرحسین مرادی معاون فرماندار، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، حاصل عسکری سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات و بازیار رابط پیشگیری از وقوع جرم در محل دادگستری کازرون منعقد گردید.

نباید با مَنیّت ها، عملکرد و یا ادبیات خود باعث دلسرد شدن مردم و تخریب نظام شویم

در ابتدا حسین دهقان ضمن خیرمقدم به مدعوین و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان مروری اجمالی بر مصوبات جلسه قبل داشت و خاطر نشان کرد: مصوبات باید توسط ادارات مربوطه اجرا و دستگاه قضایی نیز جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات خواستار اجرائی شدن این مصوبات می باشد.

سپس حجت الاسلام انصاری فرد با یادآوری ارزش روزهای پایانی ماه شعبان و لزوم استفاده از این روزها فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک و اجمالا فضیلت های این ماه را برشمرد.

نماینده ارشد دستگاه قضایی در شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات بیان کرد: باید یک هندسه انتخابات را مطرح کنیم یعنی قبل، حین و بعد از انتخابات برای هر چه باشکوهتر برگزارشدن و امنیت آن چه کارهایی را انجام بدهیم.

رئیس دادگستری گفت:  بحث انتخابات نیست بلکه بحث نظام است و ما عضو نظام هستیم و نباید منیتی در این خصوص در ما وجود داشته باشد و منیت ها را باید کنار گذاشت و خدایی ناکرده نباید با عملکرد و یا ادبیات خود باعث دلسرد شدن مردم و تخریب نظام شویم و در این خصوص همه ما مسئولیم و هدف همه ما خدمت به نظام است و چنانچه بحث منیت پیش آید همه چیز به هم می ریزد.

همچنین بیان نمود: موضوع فضای مجازی نیز بسیار حساس و مهم می باشد و باید به این قضیه ورود نمائیم و کنترل و مدیریت شود و جلوی اخبار کذب، شایعه پراکنی و تخریب ها گرفته شود.

سپس دیگر اعضا حاضر در جلسه به ایراد سخنرانی، بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند که در آخر مصوباتی تصویب و جهت اجرا به اعضا ابلاغ گردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳