پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
به گزارش دریافتی کازرون نما، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: به دنبال تشدید نظارت مشترک بازرسان سلامت محیط بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در زمینه تعطیلی مشاغل گروه دو، سه، چهار و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مشاغل گروه یک، چند واحد صنفی به دلیل سرپیچی از مصوبات ستاد کرونا و رعایت نکردن موازین بهداشتی تعطیل شدند
به گزارش دریافتی کازرون نما، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: به دنبال تشدید نظارت مشترک بازرسان سلامت محیط، فرمانداری ویژه، نیروی انتظامی، هلال احمر، دایره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف، اداره صمت و دادگستری بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در زمینه  تعطیلی مشاغل گروه دو، سه، چهار و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مشاغل گروه یک، چند واحد صنفی تهیه و عرضه مواد غذایی شامل ساندویچی، نانوایی، کبابی و دو واحد مرغ زنده فروشی و بنگاه معاملاتی را به دلیل سرپیچی از مصوبات ستاد کرونا و رعایت نکردن موازین بهداشتی تعطیل کردند.

تعطیلی ۶ واحد صنفی متخلف در کازرون

دکتر "بندر برامکی" ضمن تاکید بر اعمال برخورد قانونی با متخلفان، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، موارد را در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شماره ثابت ۴۲۲۱۰۶۹۶ واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان کازرون اطلاع رسانی کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹