پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
نشست اعضای ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا شامگاه جمعه بیستم فروردین با مصوباتی همچون محدودیت فعالیت مشاغل سطح یک تا ساعت ۲۱ شب و ممنوعیت فعالیت دیگر سطوح مشاغل، در فرمانداری ویژه کازرون برگزار شد.

نشست اعضای ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا شامگاه جمعه بیستم فروردین با مصوباتی همچون محدودیت فعالیت مشاغل سطح یک تا ساعت ۲۱ شب و ممنوعیت فعالیت دیگر سطوح مشاغل، در فرمانداری ویژه کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، در این جلسه که با حضور مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون، دادستان عمومی و جمعی از مسوولین و مدیران شهرستان و اعضای این ستاد تا نزدیکی نیمه شب ادامه داشت، فرماندار ویژه کازرون با بیان این که امروز با دشمن بی رحمی به نام ویروس کرونا مواجه هستیم، گفت: ما به عنوان فرماندهان این جنگ باید با گام های استوار و محکم به مقابله با این بیماری مهلک برویم و به تکلیف خود در قبال مردم عمل کنیم.

جلسه ستاد کرونا در شهرستان کازرون با تصویب ساعت جدید محدودیت مشاغل برگزار شد

"علی مظفری" ضمن تاکید بر شفاف سازی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص آمار مبتلایان و تلفات ناشی از این بیماری، از مسوولان ادارات صمت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، بسیج و نیروی انتظامی خواست بر شدت نظارت مشترک بر فعالیت اصناف مختلف و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آن ها اهتمام ورزند.

معاون استاندار فارس با تاکید بر تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲،۳و۴ و فعالیت گروه یک صرفا با رعایت پروتکل و فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: مجالس و مراسمات جشن و عروسی تعطیل هستند و در صورت مشاهده، جهت برخورد به نیروی انتظامی اطلاع داده شود.

او افزود: لازم است که افراد مبتلا به کرونا تا ۱۴روز قرنطینه باشند که در صورت شکستن قرنطینه از طریق دادستانی برخورد خواهد شد. همچنین ارایه دهنده و ارائه گیرنده خدمات در صنوف مختلف حتما باید دارای ماسک باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز ضمن اشاره به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان، گزارشی از اقدامات این شبکه در راستای مقابله با این بیماری در طول هفته گذشته ارایه داد.

از مهمترین مصوبات این نشست که از شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ عملیاتی خواهد شد، می‌توان به تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار تا اطلاع ثانوی، انجام فعالیت مشاغل گروه یک تا ساعت ۲۱ و با رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده ارائه دهندگان و گیرندگان خدمات از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، اعمال برخورد قانونی با برگزار کنندگان مراسم عروسی، پیگیری راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی، تقسیم بندی شهر به مناطق بیست‌وهفت گانه و نظارت مدیران بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مناطق و ارایه گزارش روزانه عملکرد همچون سرکشی و نظارت کمیته های شهرستانی مقابله با کرونا به فرمانداری، اشاره کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹