پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
فرمانده سپاه ناحیه کازرون اعلام کرد:
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در رزمایش بزرگ دفاع زیستی "یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی"، و اجرای آن در سطح شهرستان کازرون را اعلام و عنوان کرد: درپی ایجاد موج جدید ویروس منحوس کرونا اقدامات جهادی بسیجیان سلحشور شهرستان کازرون با اهدافی عملیاتی کلید خورد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون، "یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی" را رمز آغاز رزمایش بزرگ دفاع زیستی در شهرستان کازرون اعلام کرد.

به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در رزمایش بزرگ دفاع زیستی "یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی"، و اجرای آن در سطح شهرستان کازرون را اعلام و عنوان کرد: درپی ایجاد موج جدید ویروس منحوس کرونا اقدامات جهادی بسیجیان سلحشور شهرستان کازرون با اهدافی عملیاتی کلید خورد.

آغاز رزمایش بزرگ دفاع زیستی یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی در شهرستان کازرون

وی رویکرد اهداف را در چند جهت بیان نمود که عبارتنداز: کنترل قرنطینه خانگی ، تشدید بیمار یابی ،جدا سازی و قرنطینه کرونا و انجام هوشمند ره گیری و ردیابی موارد ابتلاء و تماس نزدیک و ارتباط و تعامل هدفمند بسیار نزدیک بسیج با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی ودر پایان جداسازی کامل دوهفته ای بیماران و موارد مشکوک شناسایی شده می باشد.

سرهنگ توکل اظهار داشت: هدف اصلی این طرح همراهی و همدلی اقشار مختلف جامعه در جهت مقابله با بیماری منحوس کرونا با تمام پتانسیل موجود می باشد.

وی در ادامه افزود: سپاه آمادگی لازم را جهت همکاری با شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مبنی بر کمک رسانی عوامل بسیج در مرکز 16ساعته درمانگاه قدس در شیفت بعداز ظهر از ساعت 2 بعدازظهر تا 22شب را دارد.

سرهنگ توکل در پایان از همه مردم فهمیم وانقلابی شهرستان کازرون درخواست کرد که در جهت ریشه کن شدن این ویروس منحوس با رعایت نمودن کامل پروتکل های بهداشتی و پرهیز ار هرگونه تجمعات در تمامی مراسمات همکاری لازم بعمل آورند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷