پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷
دکتر ‌فاضل‌نیا در بازدید از طرح های توسعه فضای سبز در پردیس دانشگاه مطرح نمود:
به گزارش دریافتی کازرون نما، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در پردیس این دانشگاه، به بررسی میدانی فعالیت‌های در دست اجرای توسعه فضای سبز در پردیس پرداخت و حین بازدید، رهنمود های لازم را در جهت بهینه‌سازی مدیریت فضای سبز پردیس دانشگاه، زیبنده شهر و دیار سبز کازرون، به کارشناسان و مسئولین ذیربط، ارائه دادند.

صبح روز چهار‌شنبه، 18 فروردین‌ماه 1400، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در پردیس این دانشگاه، به بررسی میدانی فعالیت‌های در دست اجرای توسعه فضای سبز در پردیس پرداخت و حین بازدید، رهنمود های لازم را در جهت بهینه‌سازی مدیریت فضای سبز پردیس دانشگاه، زیبنده شهر و دیار سبز کازرون، به کارشناسان و مسئولین ذیربط، ارائه دادند.

 به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، جهت پیگیری برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای مدیریت بهینه فضای سبز این دانشگاه و در راستای تحقق اهداف و آرمان دانشگاه سبز، از فعالیت‌های در دست اجرای توسعه فضای سبز در پردیس، بازدید کردند.

لازم است با مدیریت بهینه فضای سبز، دانشگاه سلمان فارسی را زیبنده شهر سبز کازرون، به گل و گیاه آراسته کنیم.

در ادامه ایشان ضمن توجه ویژه به پایداری وضعیت درختانی که در اسفندماه و به مناسبت روز درختکاری و در قالب اجرای طرح ملی همکاشت، در سطح پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون غرس شده بود، طی جلسه با حضور همکاران گروه عمرانی، خاطرنشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون در راستای تحقق دانشگاه سبز و با در نظر داشتن ظرفیت‌های غنی زیست‌محیطی شهرستان سبز کازرون، مجموعه برنامه‌ریزی‌هایی را برای مصرف بهینه انرژی و توسعه متناسب با ظرفیت‌های خود در حوزه فضای سبز دنبال می‌نماید.

گفتنی است پردیس 78 هکتاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در 5 کیلومتری جاده کازرون ـ بوشهر و در ابتدای جاده روستای گردشگری دوان واقع شده است. این پردیس بزرگترین پروژه توسعه فضاهای دانشگاهی در غرب استان فارس محسوب شده و در حال حاضر احداث چندین بنا از جمله ساختمان دانشکده علوم پایه، مجموعه کلاس‌ها، سلف سرویس، خوابگاه 340نفره خیّرساز دختران و برخی دیگر از طرح‌ها در این پردیس در دست احداث می‌باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳