پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
مدیر آموزش و پرورش کازرون در جلسه شورای آموزش و پرورش عنوان کرد:
به گزارش دریافتی کازرون نما، جمشیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهر که در محل فرمانداری ویژه برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته با همکاری خوب دستگاه های اجرایی شهرستان و تلاش های قابل تقدیر فرهنگیان، کنکور سراسری با کمترین ایراد برگزار شد، که نتیجه آن هم کسب 20 رتبه زیر هزار توسط دانش آموزان کازرونی بود.
مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: برای برگزاری کنکور سراسری در سالم ترین شرایط تلاش می کنیم. 

به گزارش دریافتی کازرون نما، امیرحسین جمشیدی در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهر که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دیگر اعضا در محل فرمانداری ویژه برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته با همکاری خوب دستگاه های اجرایی شهرستان و تلاش های قابل تقدیر فرهنگیان، کنکور سراسری با کمترین ایراد برگزار شد، که نتیجه آن هم کسب 20 رتبه زیر هزار توسط دانش آموزان کازرونی بود. 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه سال قبل به جهت لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی حوزه های برگزاری آزمون دو برابر شده بود و همکاران بیشتری پای کار آمدند، افزود: امسال هم با توجه به ادامه دار بودن شرایط همه گیری بیماری کرونا و همچنین گرمای هوای کازرون در زمان برگزاری آزمون، از اکنون پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم تا بتوانیم شرایط خوبی را برای رقابت دانش آموزان کازرونی با داوطلبان سایر نقاط کشور فراهم کنیم. 

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از زحمات معلمان در دوران شیوع کرونا گفت: آموزش در فضای مجازی به علت شرایط ناشی از بیماری کرونا سبب شده تا ساعات آموزش متفاوت از زمان مدرسه بوده و معلمان در طول روز و گاهی تا پاسی از شب درگیر آن باشند. 

همه تلاش خود را برای برگزاری ایمن کنکور سراسری انجام می دهیم

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در جامعه گفت: معتقدم که با ورود فرهنگیان در راستای فرهنگ سازی دانش آموزان و خانواده ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی می توان اوضاع همه گیری کرونا را بهبود بخشید.

دکتر علی مظفری با بیان اینکه معلمان در دوران همه گیری کرونا با آموزش های مجازی کارشان سخت تر شده است، افزود: متاسفانه به علت شیوع کرونا امسال هم امکان برگزاری مراسمی ویژه و در خور شان فرهنگیان نداریم و با تقدیم لوح سپاس مشترک فرمانداری و آموزش و پرورش از آنان تقدیر خواهد شد. 

وی با تقدیر از تمام کسانی که در برگزاری آزمون سال گذشته تلاش کردند، توصیه هایی را به دستگاه های اجرایی مرتبط با برگزاری کنکور برای هر چه بهتر برگزار شدن این آزمون ارائه داد تا دانش آموزان بدون استرس و با آرانش خاطر بیشتری در این رقابت ملی شرکت کنند. 

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کازرون تصریح کرد: ادارات شهرستان به عنوان معین مدارس معرفی خواهد شد تا حمایت های معنوی و مادی از آنان به عمل آورند. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در ادامه خواستار انعقاد تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش کازرون و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این شهرستان شد تا با تامین نیروهای روان درمانگر بتوان به دانش آموزان بیشتری در جهت کاهش آسب های اجتماعی کمک کرد. 

دکتر مظفری در پایان تاکید کرد: انشعابات آب، برق، تلفن و گاز مدارس تحت هیچ شرایطی نباید قطع شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹