پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد؛
به گزارش کازرون نما، فرماندار ویژه کازرون عنوان کرد که به مشارکت همه مراکز علمی برای ایجاد سند چشم‌انداز علمی نیازمندیم تا امور این شهرستان را در تمام زمینه‌ها براساس اصول و قوانین علمی پایه‌ریزی کنیم.
فرماندار ویژه کازرون عنوان کرد که به مشارکت همه مراکز علمی برای ایجاد سند چشم‌انداز علمی نیازمندیم تا امور این شهرستان را در تمام زمینه‌ها براساس اصول و قوانین علمی پایه‌ریزی کنیم.

علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در دیدار دالوند سرپرست و حجت الاسلام عارف معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، این واحد را یکی از دانشگاه‌های مطرح و صاحب‌نام عنوان و اظهار کرد: با توجه به اعتبار این واحد دانشگاهی که از سال‌ها قبل تاکنون به‌دست آمده، باید همچنان این برند و جایگاه حفظ و حراست شود و به این واسطه افراد جویای علم، این دانشگاه را به‌عنوان محل تحصیل خود انتخاب کنند تا افتخاری برای شهرستان علم و ادب کازرون باشد.

دعوت فرماندار ویژه کازرون از دانشگاه‌ها برای ایجاد سند چشم‌انداز علمی

وی با بیان این نکته که دانشگاه باید به‌گونه‌ای عمل کند که برای دیگر ادارات و نهادها الگو باشد، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کازرون هم باید از لحاظ عملکردهای مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تحقق شعار سال از هر نظر برای دیگر نهادها و ادارات الگو باشد.

معاون استاندار فارس افزود: امسال هدف و تصمیم ما این است که چراغ هدایت شهرستان را به دست دانشگاه‌ها بسپاریم و به همین منظور به مشارکت همه مراکز علمی شهرستان برای ایجاد سند چشم‌انداز علمی نیازمندیم تا امور شهرستان را در تمام زمینه‌ها براساس اصول و قوانین علمی پایه‌ریزی کنیم و در این راستا نقش دانشگاه آزاد اسلامی کازرون بسیار مهم و حیاتی است.

مظفری با اشاره به نزدیک‌شدن انتخابات ریاست جمهوری و نقش دانشگاه‌ها و مراکز علمی در برگزاری کرسی‌های مناظره‌ای ویژه انتخابات، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون سابقه درخشانی در برگزاری کرسی‌های مناظره‌ای به‌صورت حضوری و مجازی دارد و می‌توان از وجود دانشجویان و شخصیت‌های خارج از دانشگاه به‌منظور شرکت در این کرسی‌ها به‌منظور ایجاد شور و نشاط و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات آتی بهره گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون با تأکید بر همکاری همه ارگان‌ها و نهادها در انتخابات ریاست جمهوری صرف‌نظر از نتیجه انتخابات بیان کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی کازرون هم می‌خواهم تا در کنار هیئت اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات صرف‌نظر از هرگونه گرایش سیاسی و نتیجه آن، همکاری لازم را با این هیئت داشته باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون نیز در این دیدار به بیان گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در سال گذشته و پرداخت و خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی در سال گذشته فعالیت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف ازجمله مالی اداری، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و آموزشی از خود نشان داد که نتیجه این فعالیت‌ها دریافت امتیاز در سطح استان و کشور بود.

محمدرضا دالوند توضیح داد: این دانشگاه در سال جدید هم با پیگیری‌های مستمر در نخستین اقدام خود ۱۰۰ دوز واکسن کرونا دریافت و به ۵۰ نفر از دانشجویان رشته پزشکی که در بخش‌های بالینی پرخطر مراکز درمانی حضور دارند، تزریق کرد که این اقدام بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی سطح کشور برای نخستین با رخ می‌داد.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸