پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴
معاون بهداشت هلال احمر کشور:
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور با حضور مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و شهرستانی هلال احمر، از پایگاه امداد و نجات بین شهری کمارج یادمان امدادگر شهید اصغر سرکاری بازدید کرد و کمبودهای آن بررسی شد.


مرادیان گفت: هلال احمر فارس از هلال احمرهای خوشنام و با سابقه کشور است و فارس قدرتمند، می‌تواند استان‌های همجوار را هم پشتیبانی کند که البته باید قدرتمندترین پایگاه امداد و نجات کشور در فارس باشد.

به گزارش دریافتی کازرون نما؛  مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور با حضور مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و شهرستانی هلال احمر، از پایگاه امداد و نجات بین شهری کمارج یادمان امدادگر شهید اصغر سرکاری بازدید کرد و کمبودهای آن بررسی شد.

مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه جاده های این منطقه از موارد استراتژیک است، خطاب به مسوولین هلال احمر استانی گفت: معتقدم که باید به خواست و نکات مطرح شده از سوی فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت بسیار توجه شود، چرا که مسوولیت مناطق و شهرستان‌ها را برعهده داشته و باید پاسخگوی مردم، رسانه‌ها و مسوولین دولتی باشند‌.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر فارس از هلال احمرهای خوشنام و با سابقه کشور است بیان داشت: فارس قدرتمند، می تواند استانهای همجوار را هم پشتیبانی کند که البته باید قدرتمندترین پایگاه امداد و نجات کشور در فارس باشد.

مرادیان با بیان اینکه در فکر بهبود شرایط رفاهی داوطلبان جمعیت هلال احمر هستیم، تاکید کرد: پایگاه امداد و نجات متعلق به مردم است و باید برای استراحت و تامین امنیت مردم و مسافرینی که دچار مشکل شده و در راه مانده‌اند نیز شرایط پذیرایی و اسکان موقت برای تامین امنیت ایشان داشته باشند.

به داوطلبان و رفاهیات آنان توجه ویژه شود

مظفری معاون استاندار در این بازدید ضمن تقدیر از مدیرعامل هلال احمر استان فارس به جهت پیگیری و اشراف پیرامون شهرستان کازرون و با اشاره به اهمیت حمایت از امدادگران بویژه داوطلبان هلال احمر، گفت: لازم است که داوطلبان امدادگر جمعیت هلال احمر هرچند انتظاری نداشته باشند اما در شرایط مساعد رفاهی باشند تا همواره بتوانند خدمت‌رسانی خوبی انجام دهند.

وی افزود: این امدادگران با وجود وضعیت رفاهی حداقلی، در صحنه های خشن و نامناسبی جهت امدادرسانی به مردم و مصدومین حضور دارند که قطعا دچار مسائل روحی نیز خواهند شد و نیاز به توجه ویژه‌ای دارند که خواستار مساعدت لازم برای پایگاه امدادی هستیم.

جاده سازی در شهرستان کازرون به خوبی صورت نگرفته است 

فرماندار ویژه کازرون با اشاره به راه‌های نامناسب شهرستان گفت: شهرستان کازرون به گردن کشور حق دارد، جاده سازی در این شهرستان به خوبی صورت نگرفته است و مردم ما روزانه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نامناسب جاده‌های شهرستان، درخواست احداث و راه‌اندازی دو پایگاه امداد و نجات برای مناطق امامزاده سیدحسین و جره و بالاده داریم که در حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور نیز بیان شد و دستورات لازم صادر شد که خواستار رفع موانع برای انجام سریعتر این امر مهم هستیم.

مظفری همچنین به لزوم تخصیص خودرو برای پایگاه‌های امداد نجات اشاره کرد و افزود: با توجه به جاده های شهرستان کازرون، برای انتقال سریع از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر، خواستار اختصاص خودرو امدادی هستیم که مورد توجه قرار گیرد، همچنین امکانات و لوازم ضروری مورد نیاز این پایگاه تازه افتتاح شده نیز لازم است که با پیگیری و محبت مسوولین این سازمان تامین شود.

در ادامه این بازدید، از انبار تازه افتتاح شده هلال احمر در کازرون و همچنین پایگاه امداد و نجات دشت برم نیز سرکشی شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷