پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
محمد باقر نژادیان فرد از مبارزان دوره ستم شاهی بود که در را ه مبارزه و همراهی نهضت امام خمینی ره رنج و محنت زندان را تحمل و تعدادی از عزیزان خود را نیز در این راه تقدیم حضرت حق نمود
مجمع ایثارگران درگذشت حاج محمدباقر باقری نژادیان فرد را تسلیت گفتبه گزارش کازرون نما، مجمع ایثارگران در پیامی درگذشت حاج محمدباقر باقری نژادیان فرد یکی از اعضای خود را تسلیت گفت.

متن کامل پیام این حزب اصلاح طلب به شرح زیر است:

بنام خدا

انا لله و‌انا الیه راجعون

در آغازین روزهای سال نو با نهایت تاسف و تاثر شاهد از دست دادن عنصری خدوم، دلسوز، همراه و عضو مجمع ایثارگران «مرحوم محمد باقر باقری نژادیان فرد » بودیم.

محمدباقر نژادیان فرد از مبارزان دوره ستم شاهی بود که در را ه مبارزه و همراهی نهضت امام خمینی ره رنج و محنت زندان را تحمل و تعدادی از عزیزان خود را نیز در این راه تقدیم حضرت حق نمود

آن مرحوم پس از پیروزی انقلاب در سنگر آموزش و پرورش به تعلیم فرزندان این مرز و بوم همت گماشت و به لحاظ مردمداری و مجاهدتهای خود مورد اعتماد مردم شریف کازرون در دوره های سوم و ششم مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و به عنوان نماینده خط امامی و اصلاح طلب از هیچ کوششی در راه پیش برد آرمان‌های بلند امام ره ‌ و رفع مشکلات مردم منطقه فروگذار نکرده و یاران و علاقمندان او نطقها و تلاش‌های دلسوزانه او را فراموش نخواهند نمود.

متاسفانه این عنصر خدوم و مردمی و اصلاح طلب به دلیل بیماری کرونا به دیار باقی شتافت .

مجمع ایثارگران رحلت این عضو ایثارگر و همراه خود مرحوم محمد باقر نژادیان فرد را به خانواده محترم و داغدار آنمرحوم و مردم استان فارس و بویژه مردم شهرستان کازرون تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای این عزیز و صبر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسالت می نماید .

مجمع ایثارگران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳