پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
بازدید فرماندار ویژه شهرستان کازرون از تونل محرم:
به گزارش کازرون نما؛ علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون طی بازدید از تونل محرم کازرون به همراه نکویی‌بخش رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و میرشکاری‌فرد مدیر دفتر نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار، مراحل انجام کار این پروژه را مورد بررسی و بازبینی قرار داد.

به گزارش کازرون نما؛ علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون طی بازدید از تونل محرم کازرون به همراه نکویی‌بخش رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و میرشکاری‌فرد مدیر دفتر نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار، مراحل انجام کار این پروژه را مورد بررسی و بازبینی قرار داد.

فرماندار ویژه کازرون طی این بازدید در گفتگو با رئیس کارگاه پروژه تونل محرم با تاکید بر لزوم تسریع در انجام این پروژه گفت: توقع و انتظار مردم شهرستان از دولت و همچنین توقع ما به عنوان نماینده دولت از شما این است که هرچه سریعتر تونل محرم به بهره‌برداری برسد چرا که رونق اقتصادی در منطقه را به دنبال دارد.


معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه لازم است که به طور جدی و عملیاتی کار انجام شود گفت: حل مسایل مالی ضمن تلاش و پیگیری نماینده محترم همواره دنبال می‌شود تا مشکل مالی برای پیمانکار وجود نداشته باشد که این منوط به این است که امید واقعی از سوی پیمانکار داده شود و کارها استمرار و پیشرفت داشته باشند و همچنین زمانبندی و گزارش کار پروژه نیز ارائه شود.

فرماندار ویژه این شهرستان با اشاره به اینکه قبلا نیز تاکید کرده‌ایم که کار عمرانی در هیچ نقطه از شهرستان کازرون به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز نباید تعطیل شود گفت: در انجام کار تسریع شود و ضمن افزایش شیفت کاری، دستگاه و نیروها نیز تقویت شوند. برای دریافت مواد و امکانات مورد نیاز نیز آماده هرگونه همکاری برای عدم توقف پروژه و سرعت بخشی به کار هستیم.

سپس رئیس اداره راه و شهرسازی کازرون نیز با تاکید بر اینکه عملیات و حفاری ادامه دارد و روزانه پیشروی صورت می‌گیرد بیان داشت: به لطف خدا و پیگیری های مستمر نماینده محترم در جذب اعتبار و رفع موانع موجود، پیمانکار پروژه مشغول به کار است و حدودا هر دو سه روز، یک انفجار  وجود دارد که در ادامه خواستار کاهش فاصله این انفجارات به یک روز جهت سرعت‌بخشی به عملیات هستیم.

نکویی بخش با بیان اینکه نیاز به تغییر و تحول مثبت در عملکرد پیمانکار برای انجام هرچه بهتر و سریعتر عملیات نسبت به گذشته وجود دارد گفت: در حال حاضر با توجه به انفجارهای اخیر، حدود ۱۰ متر دیگر از تونل حفاری شده است که به بیش از نصف طول ۲۲۰۰ متری تونل رسیده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳