پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
به گزارش سرویس ورزشی کازرون نما امروز مورخ ۲۵ اسفند ماه ۹۹دو از ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کازرون مراسم تودیع و معارفه رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی کازرون نما امروز مورخ ۲۵ اسفند ماه ۹۹دو از ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات  فرمانداری ویژه شهرستان کازرون مراسم تودیع و معارفه  رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون منصوب شد.

در این مراسم ضمن قدر دانی از زحمات چند ساله حامد محمدی ریاست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان،محمد رضا عظیمی بعنوان ریاست جدید این اداره منصوب شد.

در این مراسم مظفری فرماندار ویژه شهرستان کازرون ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از گذشته تاکنون گفت: آقای عظیمی از چهره‌های خوشنام ورزشی و مورد وثوق اهالی ورزش در شهرستان است که باید از همه ظرفیت ها برای ورزش و جوانان استفاده کند و لازم است که هم برای جوانان و هم برای ورزش شهرستان برنامه ریزی کرده و برای آسیب های اجتماعی جوانان و مسئله ازدواج آنان تصمیم‌گیری کند.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون منصوب شد.

مظفری با اشاره به ظرفیت بالای جوانان ورزشکار شهرستان کازرون گفت: امروز هندبال ما به عنوان افتخار شهرستان است و ما نه تنها در کشور بلکه در آسیا نیز حرف برای گفتن داریم که نیازمند حمایت همه‌جانبه از سوی مسوولین، متولیان خصوصی و مردم شریف است.

او با اظهار توقع برای حمایت رئیس جدید اداره ورزش و جوانان از همه رشته‌های ورزشی شهرستان گفت: با توجه به ظرفیت موجود، توقع است به مانند هندبال، همه ورزش‌ها از جمله فوتبال شهرستان در سطح کشور بدرخشند و محدود به استان نباشند.

فرماندار ویژه با بیان اینکه مدیر جدید ورزش شهرستان باید افرادی را به عنوان دبیر انتخاب کنید که مدیر، برنامه‌ریز، کارآمد، کاربلد و مجرب باشند افزود: توقع دیگر ما ساماندهی باشگاه های شهرستان در همه حوزه های ورزشی است و مسوول جدید پل ارتباطی بین ورزش و مراکز علمی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها باشد.

مظفری با تقدیر از پیگیری های نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار برای تامین اعتبار و رفع مشکلات در حوزه ورزش و جوانان شهرستان گفت: دکتر عباسی علاقه فراوانی به ورزش و جوانان دارند که جذب اعتبارات، راه‌اندازی زمین‌های چمن مصنوعی در روستاها و پیگیری برای خانه های ورزش روستایی و سالن های ورزشی شهرستان، نشان از اهمیتی دارد که نسبت به جوانان و نوجوانان می‌دهند.

او افزود: مجموعه ورزشی که اخیرا کلنگ زنی شده، پروژه مهمی است که لازم است در جلساتی با اهالی ورزش تبادل نظر و تصمیم گیری مناسبی برای فعالیت هرچه بهتر عمرانی شود.

در این نشست همچنین عظیمی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون با اشاره به اهمیت توجه به مسائل جوانان گفت: امروزه آسیب ها از طریق فضای مجازی نیز در حال گسترش است که هم برای ورزش و هم فضای مجازی برنامه ریزی خواهیم کرد.

او گفت: با توجه به ملی پوش بودن ورزشکاران کازرونی، پسندیده نیست مکان ورزشی در شهرستان کم باشد که این مهم را دنبال خواهیم کرد و با حمایت و پیگیری مسوولین و ورزش دوستان، ساخت و راه‌اندازی هرچه سریعتر مجموعه ورزشی کلنگ زنی شده جدید را نیز دنبال می‌کنیم.

رئیس جدید ورزش و جوانان شهرستان کازرون افزود: مجموعه ورزشی قدیمی کازرون نیز بسیار فرسوده شده است و از مسوولین ورزش استان خواهشمندیم تا توجه ویژه‌ای به این مجموعه و وضعیت سالن ها داشته و بررسی جهت ترمیم و تکمیل آنها را در دستور کار قرار دهند.

عظیمی در پایان از مسوولین، پیشکسوتان و آحاد جامعه خواست تا در راه پیشرفت ورزش کازرون و  رفع مشکلات ورزشی جوانان شهرستان کازرون با او همراهی و همکاری کنند.

در حاشیه این مراسم از سرپرست موقت این اداره پیشکسوت ارزنده سردار احمدی نیز تقدیر و تشکر شد.

کازرون نما ضمن تبریک آرزوی موفقیت روزافزون برای آقای عظیمی ریاست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون دارد. 
نویسنده: مسلم دین پژوه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳