پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
زیبایی‌نژاد عنوان کرد؛
به گزارش کازرون نما، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: دانشجویان واحدهای کازرون و شیراز بیشترین سهم را در رقابت‌های دانشجویی کرسی آزاداندیشی در استان فارس داشتند.
به گزارش کازرون نما، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: دانشجویان واحدهای کازرون و شیراز بیشترین سهم را در رقابت‌های دانشجویی کرسی آزاداندیشی در استان فارس داشتند.

مریم زیبایی‌نژاد اظهار کرد که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری درباره برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی که از مطالبات ایشان در دانشگاه‌هاست برای نخستین‌بار در دانشگاه‌های استان فارس شاهد برگزاری کرسی آزاداندیشی با رعایت تمام قوانین  و موازین بهداشتی بودیم.

سهم بالای دانشجویان واحدهای کازرون و شیراز در رقابت‌های کرسی آزاداندیشی

وی  با بیان اینکه سیاست‌های معاونت فرهنگی تلاش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح ملی با موضوعات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، هنر و معماری، سلامت و هنر و رسانه و حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر و تلاش شبانه‌روزی معاونت فرهنگی استان فارس ۸۱ تیم دانشجویی برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کردند.

زیبایی‌نژاد مطرح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و شیراز بیشترین سهم را در این رقابت‌های دانشجویی کرسی آزاداندیشی داشتند.

وی افزود: برای رقابت‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی از بین استادان مجرب دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برای هر موضوع اصلی سه داور و یک کارشناس مجری مشخص شد تا داوری این کرسی‌ها را بر عهده بگیرند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بیان کرد: مقرر شده تیم‌های برتر در هر موضوع به رقابت‌های دانشجویی کشوری راه پیدا کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲