پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
طی مراسمی؛
به گزارش کازرون نما، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، با همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده این شهر مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی محدود از مسئولین شهرستان و نیز پخش زنده از طریق کانال فارس فرهنگی در بستر شبکه شاد، در کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری برگزار شد.

آیین گرامیداشت روز شهید با تجلیل از ریاست بنیاد شهید و چهار خانواده شهید فرهنگی در آموزش و پرورش کازرون برگزار شد. 

به گزارش کازرون نما، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، با همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده این شهر مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی محدود از مسئولین شهرستان و نیز پخش زنده از طریق کانال فارس فرهنگی در بستر شبکه شاد، در کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری برگزار شد.    

امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و گرامیداشت روز شهدا، اظهار داشت: آسایش و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا و فداکاری رزمندگان و ایثارگران هستیم.  
   
وی با اشاره به فاصله زمانی کم بین روز شهید و نوروز گفت: شهدا بزرگ ترین هستی، یعنی جان خود را تقدیم کردند، تا ما با آرامش خاطر نوروز را جشن گرفته و سال جدید را آغاز کنیم.    

جمشیدی با بیان برخی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: به همکاران خودم و دانش آموزان توصیه می کنم که لحظه ای از راه شهدا غافل نباشند.

آیین گرامیداشت روز شهدا در آموزش و پرورش کازرون برگزار شد

سپس علی مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای والا مقام، اظهار داشت: شهدا آبرو و باعث افتخار کشور هستند.  

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما هستند، افزود: امروز ما مسئولین باید شبانه روز برای مردم کار و تلاش کنیم تا رضایت شهدا و مردم حاصل شود. 

مظفری با بیان اینکه متاسفانه شهرستان کازرون به نسبت دیگر شهرستان های هم قدمت با خود بسیار عقب مانده است، تصریح کرد: باید اختلافات سیاسی را کنار گذاشت و با وحدت، صمیمیت و همدلی کار را ادامه دهیم، تا پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان حاصل شود. 
 
وی با اشاره به در پیش بودن انتخاب شوراها و ریاست جمهوی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد انتظار است و ما هم به عنوان امین و خادم مردم از آرای آنان صیانت خواهیم کرد. 

سپس حجت الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون، ضمن تقدیر از مدیر آموزش و پرورش به خاطر برگزاری این مراسم افزود: برای گرامیداشت یاد شهید، باید مثل شهدا زندگی و عمل کنیم. 

وی ادامه داد: صبر و تحمل خانواده های شهدا پشتوانه ای قوی برای انقلاب بود.  

در پایان مراسم هم از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون و خانواده چهار فرزند شهید شاغل در مدیریت آموزش و پرورش کازرون تقدیر شد. 

گفتنی است صحبت های سیدکرامت اله حسینی، آزاده سرافراز، در مورد شهدا و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ذکر خاطره از دلاوری های آنان، اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان غیردولتی نورالهدی، پخش سرود ضبط شده دبیرستان شاهد بانوبرنجی، رجزخوانی دانش آموز بسیجی زهرا جوکار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳