پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
مدیر آموزش و پرورش کازرون در جمع مدیران مدارس متوسطه دوره دوم عنوان کرد:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: خیرین طی دو سال گذشته مبلغ 50 میلیارد تومان به مدرسه سازی در این شهر اختصاص داده اند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: خیرین طی دو سال گذشته مبلغ 50 میلیارد تومان به مدرسه سازی در این شهر اختصاص داده اند. 

به گزارش دریافتی کازرون نما، مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش این شهر در جلسه ای که به صورت حضوری، با رعایت فاصله اجتماعی و در محیط باز، با مدیران مدارس متوسطه دوره دوم کازرون برگزار کردند، به بررسی راهکارهایی جهت تقویت آموزش پرداختند. 

کمک 50 میلیارد تومانی خیرین به آموزش و پرورش کازرون طی دو سال گذشته

در ابتدای این جلسه سه نفر از مدیران دبیرستان های کازرون، به بیان دغدغه های خود درباره مشکلات آموزش در فضای مجازی و آسیب های آن، ایجاد اشکال در روند تربیتی دانش آموزان و نیز مشکلات خاص مدارس روستایی پرداختند و خواستار همفکری و ارائه راه حل برای کاهش مشکلات شدند. 

در ادامه امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، با اشاره به همه گیری ویروس کرونا، تعطیلی اجباری فضاهای آموزشی و سوق دادن اجباری مدارس به سمت آموزش های غیرحضوری در اواخر سال گذشته، اظهار داشت: شرایط ناگهانی و بسیار سختی برای آموزش و پرورش ایجاد شد. 

وی افزود: با وجود این، مدیران به عنوان فرماندهان مدارس، با توانمندی و مدیریت خوب، علی رغم مهیا نبودن شرایط و استرسی که بر دانش آموزان و خانواده ها حاکم بود، با فداکاری و تلاش توانستند تا حد زیادی بر این مشکلات غلبه کنند، تا آموزش ها به خوبی ادامه یابد. 

جمشیدی با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته طی دو سال اخیر در آموزش و پرورش کازرون گفت: به لطف خدا و همدلی که در مجموعه وجود دارد با جلب اعتماد خیرین، در این مدت ذکر شده، مبلغ 50 میلیارد تومان جهت احداث و نوسازی مدارس به آموزش و پرورش کازرون تزریق شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، حل مشکل باشگاه فرهنگیان کازرون بعد از 12 سال بدون اینکه پولی از این اداره هزینه شود را از دیگر موفقیت ها  عنوان کرد. 

جمشیدی با اشاره به موفقیت های دانش آموزان در مسابقات علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری و نیز کسب 20 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری سال 99 گفت: ما دانش آموزان مستعدی داریم که باید به این دانش آموزان و افتخارات بها بدهیم و موجب شکوفاتر شدن استعدادهای آنان شویم.

وی ضمن تاکید برتلاش برای پرشورتر برگزار شدن انتخابات پیش رو گفت: همه کاندیدها مورد احترام هستند و مدیران مدارس دقت کنند که در فضای آموزشی و مجازی مربوط به مدارس جانبداری و حمایتی از هیچ نامزدی نباید صورت بگیرد.

جمشیدی با بیان اینکه برنامه شاد طی شش ماه طراحی و به مرحله اجرا رسید، افزود: مسلما این برنامه در ابتدا دارای اشکالاتی بوده، ولی  پیوسته این برنامه در حال بروز شدن و کاهش مشکلات است و در بحث آموزش این برنامه باید به عنوان محوریت مورد استفاده قرار گیرد و حتی با اتمام کرونا فضای مجازی به عنوان مکمل کار آموزش خواهد بود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون افزود: در این شرایط کرونایی که تعداد افراد نیازمند افزایش یافته است، تعامل بین اولیا و مدرسه باید قوی تر از قبل باشد تا با تدبیر و مشارکت آنان، به عنوان بازوان مدارس، امور مدرسه بهتر از قبل به سرانجام برسد. 
در پایان این جلسه از زحمات مدیران مدارس متوسطه دوره دوم کازرون تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳