پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
به مناسبت روز راهیان نور و توسط دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت /
صبح روز چهارشنبه، 20 اسفندماه و از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، آیین معنونی مهمانی ستاره‌ها با حضور هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جمعی از دانشجویان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا، در گلزار بهشت زهرا کازرون برگزار گردید.

صبح روز چهارشنبه، 20 اسفندماه و از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، آیین معنونی مهمانی ستاره‌ها با حضور هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جمعی از دانشجویان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا، در گلزار بهشت زهرا کازرون برگزار گردید. 

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ابتدای این آیین که در قالب ویژه برنامه روز راهیان نور برگزار می‌گردید، با اشاره به نقش‌آفرینی دانشجویان و دانشگاهیان در تمامی عرصه‌های مختلف جامعه، به مسئولیت دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این زمینه اشاره کرد و خاطر نشان نمود: با تقویت فرهنگ ایثار و فداکاری و تکریم خانواده معظم شهدا و مجموعه فعالیت‌های مختلف دیگری، تلاش می‌کنیم تا این دانشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی خود در برابر جامعه و به ویژه شهدای والامقام کازرون به نقش‌آفرینی بپردازد. دانشگاه سلمان فارسی کازرون این افتخار را دارد که جمعی از اعضا محترم خانواده شهدا را در جمع کارکنان خود دارد و این مسئله هم رسالت ما را سنگین‌تر می‌نماید و هم توان بیشتری برای تلاش در این زمینه را برایمان به وجود می‌آورد. 

دکتر غریب فاضل‌نیا در ادامه ضمن بیان خاطراتی از هم‌رزمان خود در طول دوران دفاع مقدس و حضور رزمندگان جوان در جبهه، افزود: با تداوم سنت حسنه راهیان‌نور و همچنین انجام فعالیت‌های مختلف علمی و پژوهشی در این رابطه، می‌توان زمینه‌های لازم برای انتقال درست و اصولی زمینه‌های اجتماعی و چگونگی نقش‌آفرینی شهدا در تاریخ کشور را برای نسل‌های جوان‌تر فراهم نمود. 

در ادامه این مراسم داوودی، از مداحان اهل بیت(ع) به مداحی و قرائت زیارت عاشورا پرداخت و سید کرامت‌الله حسینی، از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خاطراتی از دوران جنگ و رشادت‌های رزمندگان کازرون، به ویژه دانشجویان رزمنده پرداخت. 

گفتنی است در پایان، شرکت کنندگان در این مراسم با حضور بر قبور شهدای دانشجو، به گلباران قبور مطهر آنها پرداختند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳