پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
تبیین برنامه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط فرماندار ویژه کازرون
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در نشست خبری با اصحاب رسانه، روند برنامه ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را تشریح کرد و ضمن تاکید بر اینکه ما تنها مجری انتخابات هستیم، خواستار رعایت حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان شد.

به گزارش رحیم زارع خبرنگار کازرون نما، علی مظفری فرماندار ویژه کازرون در نشست مطبوعاتی خود با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه‌های شهرستان با بیان اینکه ما تنها باید مجری قانون باشیم، گفت: اینکه چه کسی نامزد انتخابات است، هیچ ارتباطی به ما ندارد و کوچک‌ترین اقدامی در زمان اداری درخصوص تبلیغات توسط پرسنل اداری نباید صورت گیرد. وی همچنین بر ضرورت تسلط مجریان انتخابات بر قوانین مربوطه نیز تاکید کرد.

مظفری در ادامه با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای اطمینان بخشی از سلامت انتخابات؛ برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند، امن و سالم با مشارکت حداکثری مردم و در تراز و شأن ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی را مورد تأکید قرار داد، افزود: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار دارم حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان را با رعایت کامل قانون حفظ کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کازرون برگزاری انتخاباتی باشکوه بر مدار قانون را مبنای کار خود و اعضای ستاد عنوان و اضافه کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب د خصوص اینکه رأی مردم حق‌الناس است، مسیر را برای دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات در حوزه اجرا و نظارت، مشخص کرده است.

زنگ انتخابات در کازرون به صدا درآمد/مظفری: ما تنها مجری انتخابات هستیم

وی درخصوص تاریخ ثبت‌نام انتخابات خاطر نشان کرد: از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ثبت نام شورای شهر را داریم و از ۱۶ تا ۲۲ فروردین زمان ثبت نام شورای روستاها خواهد بود و از همه داوطلبان درخواست کرد که براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور از طریق نرم افزارهای طراحی شده و یا دفاتر پیشخوان ثبت نام اولیه را انجام دهند و براساس روز و ساعت تعیین شده که کد رهگیری را دریافت می‌کنند از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به فرمانداری مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

 فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اشاره به تعامل هیئت‌های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخابات اظهار داشت: تفاوت انتخابات امسال با سال‌های دیگر درخصوص هیئت اجرایی و هیئت نظارت می باشد و مطابق توافقی که در مرکز صورت پذیرفته، مقرر شده یک هیئت نظارت و اجرایی بیشتر نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات فقط در مکان‌هایی که توسط شهرداری برای آنان مشخص می‌شود مجاز به الصاق پوستر هستند و تحت هیچ شرایطی حق ندارند پوسترهای خود را بر روی در و دیوار نصب کنند.

مظفری همچنین با تاکید بر اهمیت نقش شوراهای روستایی، از مردم ساکن در روستاهای شهرستان کازرون  درخواست کرد امسال هم مانند سنوات گذشته نام نویسی گسترده داشته و در این انتخابات ارزشمند سهیم باشند.

گفتنی است: سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.  

نویسنده: رحیم زارع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴