پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
فرماندار ویژه شهرستان کازرون در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش تاکید کرد:
به گزارش کازرون نما؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: با تربیت نیروی انسانی کارآمد توسط معلمان است که کشور پیشرفت می کند.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ علی مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، با حضور در مراسم ولادت امام علی(ع) که در کانون سپهبد شهید سلیمانی و در جمع کارکنان ستادی آموزش و پرورش کازرون برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت امام علی(ع) گفت: امیدواریم مولای متقیان را در همه جوانب زندگی الگوی خود قرار داده و بتوانیم به جامعه خود خدمت کنیم.


فرماندار ویژه شهرستان کازرون با بیان اینکه همواره اولویت اولم آموزش و پرورش بوده است، گفت: اگر آموزش و پرورش را دریابیم همه چیز درست می شود، که در غیر اینصورت همه چیز از دست می رود.


مظفری با تاکید بر اینکه ارزش، نیروی انسانی کارآمد است، اظهار داشت: با تربیت نیروی کارآمد توسط فرهنگیان است که کشور پیشرفت خواهد کرد.


وی با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش را باید تقدیر و تکریم کنیم، گفت: از فرهنگیان توقع دارم که با حضور در اتاق فکر فرماندار برای یاری رسانی در موضوعات مختلف به ما کمک کنند. که اگر می خواهیم شهر توسعه یافته و زیبایی داشته باشیم، این شما فرهنگیان هستید که باید کمکمان کنید چرا که حتی کلید اشتغال نیز در دست معلمین بزرگوار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اذان صبح
۰۴:۵۵:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۱:۲۷
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۰۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۴۳