پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
به گزارش کازرون نما؛ میدان نفتی کنارتخته و خشت با تلاشهای مسئولین مربوطه در مسیر تکمیل قرار گرفت.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ با پیگیری های دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و با همراهی دکتر علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، مهمانان ویژه نفتی همچون معاون تولید شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل نفت مرکزی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنونی و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و شهرستانی جهت پیشبرد مراحل راه‌اندازی میدان نفتی کنارتخته و خشت، در شهرستان کازرون حضور پیدا کرده و از این پروژه مهم و همچنین مرکز آموزشی تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی کازرون بازدید کردند. 


طی نشستی که در ساختمان اداری میدان نفتی کنارتخته و خشت شهرستان کازرون برگزار شد، فرماندار ویژه این شهرستان با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این میدان نفتی بیان داشت: در هر زمینه‌ای برای بهره‌برداری هرچه سریعتر این مجموعه، آماده همکاری و کمک هستیم تا با تعاملی که وجود دارد موانع موجود رفع گردند.


مظفری با قول پیگیری جهت تامین درخواست آب برای این پروژه، خاطر نشان کرد: معتقدم اگر قرار بر سرمایه‌گذاری در شهرستانی باشد، بی‌دریغ کمک کنیم و همچون درخت نخل تا زمان ثمر دادن، هیچ توقع ثمری نداریم، اما وقتی پروژه به بهره‌برداری رسید، انتظار داشتن تمامی ثمرات آن را داریم.


در ادامه نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار با اشاره به عدم انسجام مدیریتی و انضباط اقتصادی در سال‌های گذشته، که موجب عقب افتادگی این پروژه از سایر پروژه‌های مشابه در سراسر کشور شده بود گفت: با همتی که وجود دارد برخی موانع حل شده و نیازمند پیگیری و حل کامل مسائل دیگر است.


رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تکمیل سریعتر تاسیسات و مسیر دسترسی، حراست از اموال و نظارت جدی بر مجموعه گفت: لازم است که از دخالت نهادها و افراد غیر مسوول در امور مربوطه همچون جذب افراد جلوگیری شود.


نماینده شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار با اشاره به مشکل اشتغال، در خصوص جذب کارکنان گفت: لازم است که پیمانکاران محترم اولویت را بر استخدام متخصصین بومی قرار دهند و مبنا را اداره کار و فرمانداری شهرستان در نظر بگیرند تا اخلالی در کار صورت نپذیرد. خودم نیز در امور اجرایی دخالتی نمی‌کنم و با توجه به اینکه نماینده دولت در منطقه، فرماندار محترم است باید هماهنگی‌های لازم با ایشان صورت بگیرد.


دکتر عباسی با اظهار امیدواری از برنامه‌ریزی و وعده مسوولین نفتی برای شروع به تولید اولیه در آذرماه آتی گفت: با برخی از سرمایه گذاران نیز صحبت کرده‌ایم که در کنار این مجموعه کمک کرده و با استفاده از امکانات به‌روز، به محصولات نهایی حوزه نفت نیز دست یابیم.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳