پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
به گزارش کازرون نما؛ پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر از خدمات چشمگیر عمرانی، آموزشی و پرورشی مدیر آموزش و پرورش کازرون، تجلیل کردند.
به گزارش دریافتی کازرون نما، برخی از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر این شهر با حضور در دفتر مدیر آموزش و پرورش کازرون، از وی به علت خدمات چشمگیر عمرانی، آموزشی و پرورشی تقدیر کردند. 


دکتر کاظم دهقانیان فرد، استاد دانشگاه و پیشکسوت فرهنگی و هنری، در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیر آموزش و پرورش کازرون، اظهار داشت: شکی نیست زحمات و تلاش های شما برای خدمت به همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیای آنان هرگز فراموش نخواهد شد و ماندگار خواهد بود. 


سپس وی به برخی از اقدامات مدیر آموزش و پرورش کازرون از جمله مشورت و استفاده از تجربیات پیشکسوتان، تجلیل از بازنشستگان، اهتمام به بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده سطح شهر، خرید تفرجگاه در منطقه دشت ارژن جهت استفاده فرهنگیان و دانش آموزان، تجلیل از مدافعان سلامت، تلاش مضاعف برای ارتقای سطح آموزش های مجازی، پیگیری تغییر سهمیه مناطق دانش آموزان برای کنکور، کسب رتبه های برتر آموزشی و پرورشی در سطح استان و کشور، رسیدگی به دانش آموزان بی بضاعت در دوران سخت کرونایی، برطرف کردن مشکل باشگاه فرهنگیان و دیدار هفتگی با خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها باعث ارتقای جایگاه آموزش و پرورش کازرون شده است.   


در ادامه امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، ضمن تبریک ماه رجب، اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه اصلی و مایه دلگرمی ما هستند. 


وی با بیان اینکه افتخار می کنیم رسالتی خدایی و باقداست بر عهده مان است، افزود: آموزش و پرورش نهادی بزرگ و تاثیرگذار در جامعه است، چون وظیفه پرورش و تعلیم و تربیت نسل جدید را به عهده دارد و با قشر عظیمی از جامعه در ارتباط است.   


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان شرح مختصری از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از زمان تصدی این پست، تصریح کرد: اگر موفقیتی هم حاصل شده نتیجه زحمات و همراهی همه مجموعه آموزش و پرورش بوده و ما تمام توان خود را برای خدمت بهتر به مردم به کار می بندیم.


در پایان با اهدای گل و لوح تقدیر از معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون تجلیل شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹