پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
به گزارش کازرون نما؛ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان کازرون با حضور علی مظفری فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسوولین همچون روسای ادارات صمت، جهاد کشاورزی و شهرک‌های صنعتی شهرستان، نمایندگان بانک و کارآفرینان در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون با تاکید بر اینکه باید کارگروه رفع موانع تولید به معنای واقعی گره گشا باشد و مشکلات درون شهرستان را مرتفع کند گفت: از سویی کارگاه هایی داریم که به اندازه ظرفیتشان فعالیت نمی‌کنند و یا کارگاه‌هایی هستند که توان افزایش فعالیت خود را دارند که باید به خوبی مدیریت شوند.


مظفری با اشاره به اینکه برخی کارگاه و کارخانه ها نیمه فعال یا غیرفعال هستند گفت: وظیفه این کارگروه این است که پس از بازدید میدانی مشکلات را بررسی و در جلسه کارشناسی و حل کرده و این واحدهای تولیدی را فعال کنند.


فرماندار ویژه شهرستان کازرون با بیان اینکه باید همه دلسوزان شهرستان پای کار بیایند و متحدانه کمک کنند، خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این مسئله و لزوم تسریع در رفع موانع تولید، لازم است هر هفته این جلسات تشکیل شود.


معاون استاندار فارس در این جلسه ضمن اینکه از مدیران بانک‌ها خواست تا با همکاری ویژه با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، موجب ورود اعتبارات و سرمایه به شهرستان شوند یادآور شد: در کنار دقت، سرعت عمل نیز باشد و با توجه به سابقه خوب افراد و سرمایه‌گذاران در بازپرداخت وام، سریعتر به ایشان کمک شود.


او ادامه داد: این پسندیده نیست که با وجود کم لطفی برخی مسوولین، سرمایه گذار منصرف و از شهرستان خارج شود. بلکه با حمایت ویژه مسوولین، سرمایه‌گذاران نیز به انجام کارهای دیگر مشتاق می شوند.


فرماندار ویژه شهرستان کازرون بیان داشت: از مدیران محترم خواهشمندم دلسوزانه کمک کنید تا اقدامی نشود که سرمایه گذار فراری شود و سرمایه از کازرون برود که در صورت برخورد ناشایست نسبت به سرمایه‌گذاران، با فرد مسوول برخورد قاطع می‌شود و کسانی که همکاری کرده‌اند تشویق خواهند شد.


او با بیان اینکه سرمایه گذاری و کارآفرینی موجب اشتغالزایی و استحکام خانواده ها نیز می شود افزود: همه مدیران باید شبانه روز فعالیت کرده و پاسخگو باشند. اگر مدیران عزیز ما پای کار باشند خیلی از گره های کور در شهرستان باز خواهد شد.


در ادامه این جلسه بحث کمک به یکی از سرمایه‌گذاران شهرستان برای سردخانه‌ای با ۱۷ هزار متر مربع مطرح شد که با تاکید فرماندار ویژه شهرستان کازرون بر تسهیل و تسریع در امر پرداخت وام برای افزایش فعالیت و اشتغالزایی همراه گردید.


سپس دیگر کارگاه های تولیدی و کارخانه‌جات شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفتند که با تاکید فرماندار ویژه شهرستان کازرون برای بازدید و کمک به حل مشکلات آنان همراه شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷