پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس صورت گرفت؛
به گزارش کازرون نما؛ جلسه اعتباربخشی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس برگزار شد.
*با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس / جلسه اعتباربخشی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد*

جلسه اعتباربخشی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کازرون، محمدرضا دالوند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، با قدردانی از حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس در جلسه اعتباربخشی رشته پزشکی عمومی این واحد دانشگاهی گفت: استان فارس دارای ظرفیت‌های  مناسبی به لحاظ  فضای آموزشی و بالینی در رشته پزشکی است و وجود مسئولان دلسوز برای تلاش به‌منظور ارتقای کیفیت آموزش و سعی در رفع نواقص و مشکلات این بخش مهم درمانی، غنیمت و قابل‌ستایش است.


وی حمایت‌های دانشگاه آزاد فارس را اثربخش دانست و افزود: امروز همه باید بخش پزشکی کشور را حمایت کنیم و برای ایجاد سلامت جامعه سهیم باشیم تا جامعه از وجود افراد خیّر و خیراندیش احساس آرامش کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون درباره اعتباربخشی رشته پزشکی عمومی این واحد دانشگاهی گفت: پس از ارزیابی نمایندگان اعزامی از سازمان مرکزی و بررسی اعتباربخشی رشته پزشکی، نکات مطرح‌شده موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم برای رفع نواقص انجام شود.


جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در استان فارس

محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس هم در جلسه اعتباربخشی رشته پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، با تأکید بر امتیاز و اهمیت این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به لحاظ دارا بودن رشته‌های متعدد علوم پزشکی از جایگاه ویژه‌ای در استان فارس برخوردار است و ما هم تلاش می‌کنیم تا نواقص و موانع موجود برطرف شود.


وی افزود: با توجه به نیاز مقاوم‌سازی ساختمان قاآنی‌شمالی و غیرممکن بودن اسکان بخش بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، مقرر شد تا فضای آموزشی دانشکده پزشکی این واحد دانشگاهی به یکی دیگر از ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز منتقل تا  در ادامه فعالیت‌های آموزشی و بالینی برای دانشجویان رشته پزشکی خللی ایجاد نشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳