پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۶
یادنامه کازرون نما به مناسبت بزرگداشت رشادت کازرونی ها در عملیات والفجر 8:
عملیات والفجر هشت آمیزه‌ای از شادی‌ها و غم‌هاست. شادی از آن جهت که این عملیات از موفق‌ترین و درخشان‌ترین عملیات‌های هشت ساله دفاع مقدس است و همواره می‌توان از آن گفت و شنید و مسرور شد. و غم از آن جهت که مثل همه عملیات‌ها تعدادی از دوستان و عزیزان از ما جدا شدند و به آسمان‌ها پرواز کردند. در این عملیات کازرون چهل جوان برومند خود را تقدیم کرد.
مهدی تقی‌نژاد: عملیات والفجر هشت آمیزه‌ای از شادی‌ها و غم‌هاست. شادی از آن جهت که این عملیات از موفق‌ترین و درخشان‌ترین عملیات‌های هشت ساله دفاع مقدس است و همواره می‌توان از آن گفت و شنید و مسرور شد. و غم از آن جهت که مثل همه عملیات‌ها تعدادی از دوستان و عزیزان از ما جدا شدند و به آسمان‌ها پرواز کردند. در این عملیات کازرون چهل جوان برومند خود را تقدیم کرد.

سردار باقر سلیمانی فرمانده گردان حضرت زینب(س) و سردار محسن خسروی فرمانده گردان کمیل در کنار نیروهایشان شهید شدند تا خون‌شان سند این پیروزی بزرگ را اعتبار بخشد. نیروهای کازرون دست‌کم در دو تیپ المهدی(عج) و لشکر نوزده فجر در این عملیات خوش درخشیدند. در تیپ المهدی(عج) که پس از درخشش در این عملیات به لشکر ارتقا پیدا کرد، گردان‌های فجر، کمیل، الفتح، ابوذر، یگان دریایی و در سایر واحدها مثل اطلاعات و عملیات و واحدهای ستادی، نیروهای کازرونی فراوان بودند و نقش‌شان را به خوبی ایفا کردند. 

در لشکر نوزده فجر، هم در گردان حضرت زینب(س) و هم در سایر واحدها نیروهای کازرونی از رشادت و دلاوری کم نگذاشتند. 

آنچه در ادامه می‌آید بازخوانی گوشه‌هایی از رشادت کازرونی‌ها در عملیات غرورآفرین والفجر هشت است. خاطراتی که ما را از فراموشی شهیدان بازمی‌دارند

نویسنده: مهدی تقی‌نژاد
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸