پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
به گزارش کازرون نما؛ سازمان ملل در مسابقه و نمایشگاه عکس خاطرات پریشان همکاری کرد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ به مناسبت پنجاهمین سالگرد کنوانسیون تالاب های دارای ارزش بین المللی معروف به کنوانسیون رامسر، عکسواره خاطرات پریشان توسط انجمن محیط زیستی میراث پریشان با همکاران طرح حفاظت از تالاب های ایران که یکی از پروژه های مشترک سازمان حفاظت از محیط زیست و برنامه عمران سازمان ملل است، در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور علاقمندان به پریشان افتتاح گردید.


۲۴ اثر ارائه شده در این نمایشگاه از میان ۸۰۰ عکس آلبومی ارسال شده توسط هیئت داوران آقایان امین اسکندری، محمد عباسی و خانم فرزانه دهقان انتخاب شده است و به ۱۷ نفر از برگزیدگان در روز اول نمایشگاه هدایای نقدی و لوح تقدیر اهدا گردید.

همکاری سازمان ملل در مسابقه و نمایشگاه عکس خاطرات پریشان

محمد جواد سیاح پور دبیر انجمن محیط زیستی میراث پریشان در خصوص این نمایشگاه اذعان داشت؛ این نمایشگاه با حضور علاقمندان به پریشان خصوصا از قشر هنرمندان شروع به فعالیت کرده و تا روز جمعه ۱۷ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.


در این نمایشگاه که افتتاح آن توسط محمد هاشم دهقان از اساتید صاحب نام هنر شهرستان کازرون انجام شد، آقایان بختیاری از اداره کل حفاظت از محیط زیست استان، جهاندیده و احمدی از طرح حفاظت از تالاب های ایران و همچنین حاتمی از دفتر تالاب های سازمان حفاظت از محیط زیست ایران حضور داشتند.


لازم به ذکر است محل این نمایشگاه جنب تفرجگاه دریاچه پریشان در محوطه پایگاه پژوهش و اطلاع رسانی تالاب بین المللی پریشان است و تا ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۷ بهمن ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸