پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، صورت گرفت؛
به گزارش کازرون نما؛ زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دبستان دخترانه برادران شهید رضازاده کازرون نواخته شد.
به گزارش دریافتی کازرون نما، مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت متفاوت در دبستان برادران شهید رضازاده این شهر، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، با حضور فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان و تعدادی محدودی از دانش آموزان نواخته شد.  


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در این 42 سال مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و در سایه لطف الهی و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب هر روز مقتدرتر از قبل می شود. 


امرحسین جمشیدی با اشاره به سربلندی انقلاب با وجود همه مشکلات و توطئه ها، افزود: این نشانه ایمان راستین مردم و پایگاه مردمی انقلاب در زیر سایه ولایت است که آن را مدیون خون شهدا، رهبری و یکدلی مردم می باشیم.    


در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کازرون با بیان مختصری از فراز و فرودهای طی شده در دوران انقلاب، گفت: باید افتخارات، خدمات و دستاوردهای انقلاب را که با عزت و مقاومت بدست آمده، برای نسل جوان بیان کرد. 


سرهنگ غلامرضا توکل افزود: گام دوم انقلاب توسط دانش آموزان رقم خواهد خورد.   


سپس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: امسال با همت بلند نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی پروژه هایی که بالغ بر 140 میلیارد تومان اعتبار آن است کلنگ زنی و افتتاحیه خواهیم داشت.


علی مظفری با اشاره به اهمیت و جایگاه مجموعه تعلیم و تربیت تصریح کرد: در شورای آموزش و پرورش به صورت تخصصی به مسائل آموزش و پرورش ورود کرده و در جهت ارتقای جایگاه این مجموعه برنامه ریزی خواهیم کرد.   


اجرای سرود، نقاشی، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب و تقدیر از خانواده برادران شهید رضازاده از دیگر برنامه های این مراسم بود. 
گفتنی است این مراسم به صورت مستقیم از شبکه شاد برای مدیران مدارس و سایر دانش آموزان پخش شد.
برچسب ها: زنگ انقلاب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳