پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
به گزارش کازرون نما؛ اداره صمت، میزان جذب و توزیع اقلام تنظیم بازاری دی و بهمن ماه را اعلام نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض سلام و تبریک بمناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محضر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان کازرون به اطلاع می‌رساند در دی ماه سال‌جاری تا کنون مقدار اقلام تنظیم بازار جذب شده توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کازرون به شرح ذیل می باشد :

1_ مقدار 73000 لیتر روغن خوراکی و سرخ کردنی سهمیه صنوف (قنادی، فست‌فود، رستوران، غذافروشی، آشپزی) جذب و با همکاری اتحادیه های قنادی و مواد غذایی بین صنوف ذکر شده توزیع گردیده و همچنان در حال توزیع می‌باشد و کمبودی در بخش روغن‌ صنوف در شهرستان نیست.
2_ مقدار 73000 لیتر روغن خوراکی و سرخ کردنی جهت مصرف خانوار که از شرکتهای مختلف از قبیل شرکت پخش گلرنگ، شرکت طلوع آفتاب، شرکت نرگس شیراز، شرکت قاسم ایران، شرکت فرحی و فروشگاه های زنجیره ای افق کورش، جانبو و رفاه جذب که علاوه بر 10 فروشگاه زنجیره ای درون شهر کازرون، تعداد 13 مغازه دیگر نیز در سطح شهر کازرون با نظارت و نرم افزار آنلاین متصل به مغازه های یاد شده و اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون که برای اولین بار در شهرستان از این نرم افزار توزیع استفاده گردیده است اقدام به توزیع مقدار روغن ذکر شده در سطح شهرستان کازرون (شهر و بخش های تابعه) و ادارات مختلف شهرستان شده است و همچنان موضوع جذب و توزیع روغن مصرف خانوار در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کازرون می‌باشد.

3_ مقدار 15000 لیتر روغن خوراکی و سرخ کردنی احتکاری کشف شده که با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کازرون و سربازان گمنام آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کازرون و عزیزان نیروی انتظامی کازرون تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گردید و با حکم و دستور توزیع قاضی محترم تعزیرات حکومتی شهرستان، بین 4 بخش خشت، کنارتخته و کمارج، جره بالاده و روستاهای بخش مرکزی با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون و همکاری شوراها و دهیاریها توزیع گردید.
4_ جذب و توزیع مقدار 53000 کیلوگرم شکر سهمیه خانوار که بین 4 بخش شهرستان و شهر کازرون با سیستم توزیع نرم افزاری ذکر شده بین مصرف کنندگان توزیع گردید.
5_ جذب مقدار 159000 کیلوگرم شکر مصرف خانوار و مقدار 66000 کیلوگرم شکر مصرف صنوف و مقدار 79000 کیلوگرم برنج مصرف خانوار سهمیه بهمن ماه که ان شاء الله در روزهای آتی با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و سیستم توزیع نرم افزاری یاد شده بین مردم شریف شهرستان کازرون (4 بخش شهرستان و شهر کازرون) توزیع خواهد گردید. 
لازم به ذکر است مقادیر ذکر شده فوق گزارش جذب و توزیع ماههای دی و بهمن سال جاری می‌باشد.
 

والعاقبه للمتقین
 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰