پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
با پیگیری های صورت گرفته؛.
به گزارش کازرون نما؛ نماینده مجلس، خیرین حوزه سلامت و مسئولین بیمارستان برای بهره برداری از مرکز شیمی درمانی بیمارستان کازرون، عزم جدی دارند.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون گفت: با توجه به اتمام ساخت مرکز شیمی درمانی در بهمن سال ۹۷ ، به دلیل عدم اختصاص متخصص و تجهیزات مورد نیاز تاکنون به بهره برداری نرسیده بود و با راه اندازی این مرکز، خدمات بی نظیری به مردم عزیز ارائه خواهد گردید.


دکتر شرافت گفت: با همراهی نماینده محترم مجلس جناب آقای دکتر عباسی، همت بلند خیرین حوزه سلامت شهرستان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات مورد نیاز جهت راه اندازی مرکز شیمی درمانی صورت پذیرفت و با راه اندازی کامل این مرکز، تشخیص زودرس سرطان های شایع مثل سرطان پستان، دستگاه گوارش، دهانه رحم و... انجام و همچنین ادامه پروسه درمان بیماران تحت درمان مبتلا به سرطان (کموتراپی) به این گروه از بیماران ارائه خواهد شد.


مسئول حوزه درمان شهرستان در ادامه گفت: با توجه به جذب متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی، چند جلسه با خانواده بزرگوار قنبریان برگزار و با نیات خیر و همت بلند این خانواده، اعتباری به ارزش سه میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات فوق تخصصی این مرکز به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در نظر گرفته شد.


وی در پایان اعلام کرد: با توجه به قیمت بالای تجهیزات مورد نیاز مرکز شیمی درمانی، به همراه رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان پیگیری های لازم جهت بهره برداری کامل از این مرکز صورت خواهد پذیرفت و اطلاعات تکمیلی درخصوص تجهیز مربوطه و جزئیات خدمات قابل ارائه و همچنین فرآیند کاری این مرکز به زودی به اطلاع مردم شریف شهرستان خواهد رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸