پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
سرهنگ زراعتیان خبر داد:
به گزارش کازرون نما؛ فرمانده انتظامی کازرون از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان کازرون؛ خبر داد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" در گفتگویی اظهار کرد : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی ، مأموران انتظامی "کازرون" با انجام گشت های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی ، یک کامیون حامل بار را متوقف کردند .


وی افزود ماموران موفق شدند: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه لیفتراک قاچاق که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود را کشف و در این خصوص یک نفر را دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" با بیان این که ارزش این محموله قاچاق برابر نظرکارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹