پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
مدیر آموزش و پرورش مطرح کرد:
به گزارش کازرون نما؛ معلمان کازرونی در روزگار کرونایی خلاقیت و شرافت را به اوج رساند و اجازه ندادند چراغ آموزش خاموش شود. 
به گزارش دریافتی کازرون نما، در اجرای طرح ارزیابی و نظارت بر فرآیندهای آموزشی و تربیتی مدارس و با محوریت بررسی روش های فعالیت مدارس در فضای مجازی بازرسان ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش به همراه کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش فارس از مدارس کازرون بازدید کردند. 


معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در نشست جمع‌بندی و پایانی این بازدید در جمع بازرسان و شورای معاونین آموزش و پرورش این شهر با بیان مختصری از تاریخچه آموزش و پرورش این شهر اظهار داشت: معلمان با نگاه جهادی توانستند بستر لازم را برای تداوم فرایند تعلیم و تربیت در شرایط غافلگیرکننده به دلیل شیوع بیماری کرونا به وجود آورند. 


امیرحسین جمشیدی در ادامه گوشه‌ای از فعالیت‌های خلاقانه، پرمنفعت و دلسوزانه ی معلمان، مربیان و کادر اجرایی مدارس در دوران آموزشهای مجازی را برشمرد و اظهار امیدواری نمود که با هماهنگی درون بخشی شاهد اجرای دستورالعمل های بهداشتی و آموزشی مرتبط با دوران کرونا و به دنبال آن شاهد موفقیت‌های دانش آموزان باشیم. 


سپس رحمانی، کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش هدف از این بازدید ها را نظارت مستقیم و میدانی بر فعالیت مدارس عنوان کرد. 


وی افزود: دیدن و شنیدن مسائل و مشکلات مدارس و آگاهی کامل بر روند آموزشی مدارس و انعکاس آن به تصمیم‌گیران وزارتی جهت اتخاذ رویکرد ها و تصمیم های واقع بینانه از دیگر اهداف این بازدیدها می باشد. 


در پایان وی ضمن مطلوب توصیف کردن روند آموزش در مدارس کازرون، بر اساس بررسی ها و بازدیدهای صورت گرفته، از زحمات معلمان و کادر اجرایی مدارس و نیز از همراهی و همکاری اولیای دانش‌آموزان قدردانی کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷