پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
طی نشستی مشترک صورت گفت؛
به گزارش کازرون نما؛ رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به همراه جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه، طی دیدار و گفتگو با علی مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون که با حضور مسئول دفتر نماینده شهرستان‌های کازرون و کوهچنار، در فرمانداری شهرستان کازرون برگزار گردید، ضمن خوش‌آمدگویی به ایشان، به بحث و گفتگو پرداختند. 
به گزارش دریافتی کازرون نما، در این دیدار دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در فضاهای دانشگاهی شهرستان به ویژه در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تعامل هم‌افزا با تمامی دستگاه‌ها و مدیران مختلف را از جمله راهبردهای اساسی این دانشگاه برشمرد و خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان تنها دانشگاه دولتی کازرون و قطب علمی منطقه، به دور از تمامی جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی، آمادگی کامل برای همکاری و تعامل با تمامی مجموعه‌های مختلف مدیریتی و کارگزاران مختلف کشور را دارد. چراکه اعتقاد داریم دانشگاه به عنوان پیشران توسعه، سهمی اساسی در نظام تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های منطقه‌ای و ملی دارد و به طور قطع و یقین تحقق این مسئله، نیاز به سطح بالایی از همیاری و تعامل هم‌افزا با اتکا به اصول و مبانی علمی و دانشی دارد. 


دکتر فاضل‌نیا در ادامه با تشکر از همراهی‌های داریوش دهقان، فرماندار ویژه سابق شهرستان کازرون در جهت کمک به توسعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن اشاره به سوابق موفق مدیریتی علی مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه جدید این شهرستان به ویژه در حوزه تعامل و ارتباطی که با دانشگاه‌ها داشته‌اند، حضور ایشان را در رأس نظام مدیریتی شهرستان کازرون و به ویژه روحیه تعامل‌گرای ایشان با دیگر مدیران ارشد شهرستان را فرصتی بالقوه برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان و فضاهای علمی برشمرد و خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون فرصت‌های بالقوه زیادی برای رشد و اعتلا دارد. فرصت‌هایی که همواره در مطالبات مردم فهیم این شهرستان نیز بیان شده است و خوشبختانه از جانب دکتر فریدون عباسی‌دوانی، نماینده محترم مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار نیز به جد دنبال شده است و ایشان بخاطر رویکرد دانشگاهی که به مسائل دارند، توانسته‌اند افق‌های جدیدی را در مسیر توسعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون ایجاد نمایند. امیدواریم با حمایت‌های معاون استاندار و فرماندار ویژه جدید شهرستان کازرون، ضمن تحقق مطالبات مردم منطقه در حوزه‌های مرتبط با دانشگاه سلمان فارسی کازرون، فرصت‌های هرچه مناسب‌تری برای افزایش سهم نقش‌آفرینی این دانشگاه در فرایندهای توسعه‌ای شهرستان و منطقه فراهم آید. 


رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در پایان ضمن اشاره به توانمندی‌های بالای علمی اعضا هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه، ابراز امیدواری نمود بتوان در راستای تحقق سیاست‌گذاری‌های نظام آموزش عالی کشور، با بسترسازی برای نقش‌آفرینی دانشگاهیان، رسالت علمی و دانشگاهی‌مان را در برابر عموم مردم جامعه به خوبی ایفا نماییم. 


در ادامه این نشست علی مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، با تشکر از رویکردهای علمی و مبتنی بر هم‌افزایی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن تأکید بر محوریت دانشگاه‌ها در فرایندهای توسعه‌ای، خاطر نشان نمود: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای پویا و توسعه‌یافته داشته باشیم، باید به صورت ویژه به مراکز علمی و آموزشی توجه نماییم. امیدوارم با توانمندی‌های علمی که در دانشگاه‌های شهرستان کازرون وجود دارد، بتوانیم بسترهای مناسبی را برای نقش‌آفرینی هرچه مناسب‌تر آنها فراهم آوریم. 


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، در ادامه با اشاره به تأثیر کازرون در جریان وقوع انقلاب اسلامی و همچنین در دوران دفاع مقدس، این شهرستان را دارای ظرفیت‌های زیادی برای نقش‌آفرینی در جریان توسعه‌ای کشور دانست و با اشاره به نامگذاری دانشگاه دولتی کازرون به نام سلمان فارسی افزود: در جریان توسعه شهرستان کازرون و توسعه دانشگاهی که به نام سلمان فارسی که از اهالی همین منطقه بوده است، بایستی به گونه‌ای حرکت کنیم که در روز قیامت هم جوابی برای این صحابه گرانقدر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) داشته باشیم و هم جوابی برای شهدا، به ویژه شهدای این شهرستان که باعث عزت و افتخار ما شدند. 


مظفری همچنین حضور دکتر فریدون عباسی‌دوانی به عنوان نماینده مردم فهیم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار را فرصت ارزشمندی برای رشد و توسعه این منطقه برشمرد و ابراز امیدواری نمود در کنار استفاده از چهره‌های علمی دیگری همچون دکتر غریب فاضل‌نیا، بتوان گام‌های مناسبی را برای کمک به توسعه کازرون برداشت. ایشان همچنین اظهار امیدواری نمود به زودی با محوریت دانشگاه‌های کازرون، جلسه‌های مشورتی را در قالب اتاق‌های فکر پیرامون ظرفیت‌های مختلف توسعه‌ای این شهرستان و چگونگی تقویت فرصت‌ها و تبدیل نمودن تهدیدها به فرصت‌های جدید آغاز کرد. 


گفتنی است در ادامه این نشست، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون به همراه هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون از مجموعه پروژه‌های عمرانی در حال احداث پردیس جدید دانشگاه بازدید نمود. طی این بازدید، ریاست دانشگاه، معاونین و کارشناس‌های حوزه عمرانی دانشگاه به تشریح برنامه‌ها و طرح مسائل و مشکلات و پیشنهادهای خود جهت تشریک مساعی همگانی برای به بهره‌برداری رسیدن هرچه سریعتر پروژه‌های در شرف اتمام دانشگاه پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹