پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
به گزارش کازرون نما؛ مخترع محصول کاملاً گیاهی ضد ریزش مو عنوان کرد: این دارو کاملاً ارگانیک، گیاهی و به‌‌دور از مواد شیمیایی است و مواد معدنی و ویتامین‌های لازم برای رشد موی سر را تأمین می‌‌کند.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ حسین درتاج که محصول کاملاً گیاهی ضد ریزش مو را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اختراع کرده است در گفتگویی با بیان اینکه دانشجوی ترم آخر مهندسی پزشکی این دانشگاه هستم، اظهار کرد: از مدت‌ها قبل توانستم اختراع خود را درباره داروی ضدریزش مو به خط تولید و داروی ضد چین و چروک و درمان و ترمیم پوست را نیز به ثبت برسانم که در آینده نزدیک  به تولید خواهد رسید.


وی اضافه کرد: با وجود اینکه ترم آخر هستم؛ اما حاضرم در طرح‌ها، پیشنهادها و اولویت‌های مختلف ارائه شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت و  با بهره‌گیری از امکانات و توانمندی موجود در پیشرفت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی بیشتری که به نفع دانشگاه و جامعه باشد، همکاری کنم.


درباره ایده تولید محصول کاملاً گیاهی ضد ریزش مو

مخترع محصول کاملاً گیاهی ضد ریزش مو در پاسخ به این پرسش که این ایده را قبل از دوران دانشجویی در ذهن داشتید یا در زمان تحصیل؟ بیان کرد: قبل از ورود به دانشگاه آزاد دنبال پیشرفت و شکوفایی بودم؛ اما در ترم دوم دانشگاه جرقه انجام کارهای علمی در ذهنم زده شد و با تشویق و ایجاد انگیزه از سوی  یکی از استادان  و با کمک برادرم کار و تحقیقات را آغاز کردم و توانستم ایده و طرح خود را عملیاتی و به ثبت کشوری و بین‌المللی  برسانم.


درتاج با انتقاد از مسئولان شهرستان کازرون مطرح کرد: از پیشنهادهای کشورهای مختلف استقبال نکردم و دوست داشتم کار تولید و کارآفرینی را به‌طور وسیع در شهرک‌های صنعتی شهرستان خودم  آغاز کنم که نه‌تنها در این زمینه با من همکاری نشد؛ بلکه موجبات دلسردی من فراهم شد و مورد بی‌مهری برخی مسئولان نیز  قرار گرفتم و مجبور شدم در دیگر شهرها و استان‌های دورتر سرمایه‌گذاری کنم.


وی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه گیاهان مورد نیاز خود را برای تهیه و تولید دارو از کجا به‌دست می‌آورد؟ گفت: بخشی از گیاهان را از شهرستان کازرون و بخشی دیگر را از سایر استان‌ها در مزارع کشت و کاملاً ارگانیک و بدون استفاده از سم و کود پرورش داده و تهیه می‌کنم و حتی بخشی دیگر را از سایر کشورها به‌دست می‌آورم.


داروی ضد ریزش مو کاملاً ارگانیک، گیاهی و به‌دور از مواد شیمیایی است

مخترع محصول کاملاً گیاهی ضد ریزش مو درباره اینکه آیا ممکن است فرد درمان شده بعد از مدتی دوباره دچار ریزش مو شود، چنین پاسخ داد: ابتدا بیماران علت‌یابی می‌شوند و آسیب‌ها شناسایی و حتی از لحاظ خواب، خوراک و استرس و اضطراب تحت کنترل قرار می‌گیرند.


درتاج متذکر شد: از آنجا که این دارو کاملاً ارگانیک، گیاهی و به‌دور از مواد شیمیایی است، درمان هیچ‌گونه عوارضی ندارد و تمام کمبودهای مواد معدنی و ویتامین‌های لازم برای رشد موی سر از طریق دارو تأمین می‌شود و جای نگرانی ندارد و موها مقابل هر نوع مشکلی مقاوم و پایدارتر خواهند بود.


وی یادآور شد: تاکنون دو ثبت اختراع داشته‌ام که اختراع داروی ضد ریزش مو با نام تجاری محصولات گیاهی درتاج در خط تولید انبوه قرار دارد.


این  دانشجوی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با اشاره به فعالیت‌های ثبت نشده خود به آنا گفت: دارای چند طرح از جمله طرح «بررسی کنترل چربی کبد» و چند طرح «درمان سرطان‌ از جمله سرطان ریه» و ... هستم که در مرحله تحقیقات نهایی قرار دارد و گام‌های پایانی آن برداشته شده است.
نویسنده: حسام نجیبی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹