پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
سرهنگ زراعتیان خبر داد:
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ مشمولان غایب با معرفی خود به حوزه نظام وظیفه،در محل زندگی خود خدمت خواهند کرد و اضافه خدمت آنان نیز بخشوده می شود.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: مشمولان غایب بالای یک سال می توانند با ثبت درخواست اعزام در دفاتر پلیس ۱۰+ و معرفی خود به وظیفه عمومی، علاوه بر بخشش اضافه خدمت سنواتی، نسبت به انجام خدمت سربازی در محل سکونت خود اقدام کنند.


سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام‌این خبر گفت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا مستند به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، سامانه جذب مشمولان غایب بالای یک سال در نیروی انتظامی فعال شده است.


وی افزود: مشمولان غایب بالای یک سال می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت درخواست اعزام به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه و پس از اخذ برگه اعزام به خدمت برای اختصاص به استان محل سکونت خود و همچنین بخشش اضافه خدمت سنواتی به معاونت وظیفه عمومی استان و یا شهرستان ها‌ مراجعه کنند.


سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: عدم معرفی به موقع مشمولان، آنان را با محرومیت های اجتماعی همچون عدم استخدام در دستگاه های دولتی، عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، خروج از کشور، عدم اخذ تسهیلات بانکی و... مواجه خواهد کرد و برابر قانون موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارگاه ها، کارخانه ها، شرکت ها، بنگاه ها، مغازه ها، تعمیرگاه ها و... چنانچه مبادرت به بکارگیری مشمولان غائب كنند ضمن معرفی به مراجع قضایی برای بار اول هزینه سالانه یک سرباز و بار دوم و بیشتر هزینه سالانه ۳ سرباز جریمه خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹