پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
طی جلسه و پیگیری دکتر عباسی صورت گرفت؛
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ ساخت بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون با طرح اصلاحی و نقشه جدید تا اواخر بهمن ماه برای انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می‌شود.
به گزارش دریافتی کازرون نما، در جلسه دکتر فریدون عباسی نماینده مردم این منطقه با معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان و تاسیسات دولتی، آخرین وضعیت و روند فعال‌سازی بیمارستان دوم کازرون (بیمارستان پردیس) با ۲۱۷ تختخواب مورد بررسی قرار گرفت.


این جلسه در ادامه پیگیری‌های مستمر نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار جهت فعال سازی این پروژه ملی استانی که طی ۱۲ سال با حدود ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است، برگزار شد و پس از بررسی پروژه، جمع‌بندی‌های زیر صورت گرفت:

۱) بنا به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با توجه به ضرورت باز طراحی و انجام بعضی اصلاحات معماری در طرح بیمارستان که پیش‌تر توسط وزارت بهداشت انجام گرفته بود و بمنظور پاسخگویی به ۲۱۷ تخت بیمارستانی، مقرر شد وزارت راه و شهرسازی طرح نهایی و نقشه اصلاحی بیمارستان را ظرف یک‌ماه آینده به پایان برساند.

۲) با توجه به تلاش و‌ پیگیری دکتر عباسی در جذب بخشی از منابع مالی جهت شروع پروژه و آغاز فعالیت عمرانی بیمارستان، مقرر شد بر اساس طرح نهایی شده، بلافاصله مناقصه واگذاری پروژه برگزار و‌ این پروژه قبل از پایان سال به پیمانکار تحویل گردد.


گفتنی است با تلاش های قبلی دکتر عباسی و جلسه با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اعتبار مورد نیاز این پروژه که دلیل اصلی توقف کار بوده است، تامین شد.


بمنظور بیان اهمیت موضوع این نکته قابل ذکر است که کلنگ بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون و بیمارستان سوم ۳۱۳ تختخوابی جهرم در یک روز در سال ۱۳۸۷ توسط وزیر وقت بهداشت به زمین زده شد، اما اینک پس از دوازده سال بیمارستان جهرم در بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود؛ با این حال پروژه بیمارستان کازرون که حداقل در دو سال گذشته نیز با ۱۷ درصد پیشرفت، کاملا متوقف شده بود، با همت دکتر فریدون عباسی مجددا به مسیر ساخت و تکمیل بازگشته است.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹