پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در دور چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور توانست بر حریف خود غلبه کند.
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در دومین دیدار خود در دور چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور با ارائه یک بازی تهاجمی و جسورانه حریف قدرتمند خود نفت و گاز گچساران را با نتیجه قاطع ۲۹ بر ۱۹ شکست داد.


تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون با کسب این پیروزی با ۱۰ برد پیاپی و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز با ۲۰ امتیاز سرگروه شد و به دور بعد مسابقات صعود کرد.


در این بازی مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون بیشتر به بازیکنان ذخیره خود میدان داد، تا آنان را ارزیابی بیشتری کند و بتواند در آینده از آنان استفاده بیشتری ببرد.


محمد رضا اورعی ملی پوش هندبال که مجدد به تیم شهید شاملی کازرون برگشته ،نیز در این بازی و بازی گذشته برای تیم کازرون بازی کرد. دور بعدی مسابقات در بهمن ماه پیگیری می شود.

با ارزوی موفقیت برای تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون
نویسنده: سرویس ورزشی کازرون نما، مسلم دین پژوه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹