پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۳۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
طی حکمی از سوی وزارت کشور صورت گرفت؛
به گزارش کازرون نما؛ دکتر علی مظفری در ادامه دومینوی تغییر فرمانداران شهرستان های داراب، اقلید، گراش، خرامه و خنج از سوی استانداری فارس، گفته می‌شود کازرون نیز شاهد تغییر فرماندار خواهد بود که بر این اساس علی مظفری طی حکمی از وزارت کشور و به پیشنهاد استاندار فارس به عنوان فرماندار ویژه شهرستان کازرون و معاون استاندار فارس منصوب شد.
به گزارش کازرون نما؛ دکتر علی مظفری در ادامه دومینوی تغییر فرمانداران شهرستان های داراب، اقلید، گراش، خرامه و خنج از سوی استانداری فارس، گفته می‌شود کازرون نیز شاهد تغییر فرماندار خواهد بود که بر این اساس علی مظفری طی حکمی از وزارت کشور و به پیشنهاد استاندار فارس به عنوان فرماندار ویژه شهرستان کازرون و معاون استاندار فارس منصوب شد. در حكم دكتر رحماني فضلي خطاب به علی مظفری آمده است:به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار شهرستان ویژه کازرون منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

گزینه غیر بومی استاندار، فرماندار ویژه کازرون شد

مظفری دارای تحصیلات حقوق و سابقه رییس زندان شهرستان دشتستان بوشهر، بخشدار کاکی شهرستان دشتی استان بوشهر، رییس زندان نورآباد فارس، مدیرکل زندان مرکزی استان فارس(زندان عادل آباد)، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کلانشهر اهواز، تدریس در دانشگاه های استان فارس و دیگر مسئولیت ها در قوه قضاییه و سازمان زندان های کشور و فرمانداری بهبهان و فرمانداری ویژه داراب را دارد؛ وی متولد شهرستان دشتی استان بوشهر و جانباز ۴۰ درصد هشت سال دفاع مقدس است.

همزمان با انتشار خبر تغییر فرماندار کازرون اما، برخی از گروه های مجازی و به اصطلاح خبری کازرون با اشاره به تغییر فرماندار در ادامه اختلاف نظرهای وی با نماینده محترم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، این تغییر را حاصل این اختلاف و مطلوب دکتر عباسی دانسته و آن را به منظور برنامه ریزی برای انتخابات آتی ارزیابی کردند. اما واقعیت این تغییر چیست؟

تلاش کازرون نما در اعتبارسنجی چنین ادعاهایی اما، خلاف آن ها را ثابت می کند. بر اساس توضیحات افراد آگاه و نزدیک به نماینده محترم شهرستان های کازرون و کوهچنار، پس از انتخاب وی از سوی مردم به نمایندگی مجلس شورای اسلامی و با هدف عمل هماهنگ با تلاش ها و پیگیری های فراوان دکتر عباسی، پیشنهاداتی را از میان مدیران بومی شهرستان، جهت تصدی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون به استاندار فارس ارایه گردیده که وی با بیان این نکته که بهتر است تغییر مدنظر از میان فرمانداران فعلی استان صورت پذیرد به صورت ضمنی با پیشنهادات ایشان مخالفت کرده اند لذا هر فردی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان انتخاب شود، گزینه نماینده محترم نخواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش کازرون نما که آیا مظفری گزینه مورد قبول دکتر عباسی هست یا خیر، افزود: ایشان از ابتدای انتخاب به عنوان نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مصاحبه های متعددی دخالت جدی خود را در تغییرات مدیریتی شهرستان نفی و صریحا اعلام کردند که برنامه جدی ای برای ان موضوعات ندارند لذا فرماندار فعلی گزینه مطلوب استاندار فارس است.

از دیگر سو تلاش برخی از گروه های مجازی در انتصاب این تغییر به دکتر عباسی با تعبیراتی چون "دوئل و تنشی که منجر به تغییر فرماندار ویژه کازرون شد"، "اثبات قدرت بیشتر نمایندگان از استانداران" و "ربط دادن این تغییر به انتخابات پیش رو" و به صورت ضمنی زیر سوال بردن اقتدار و نظارت هیات های نظارت شوای نگهبان در صیانت از انتخابات و رای مردم با تغییر در جایگاه فرمانداری، موجبات تعجب و حیرت فعالین اجتماعی کازرون را فراهم نموده است.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
احسنت بسیار منطقی، آگاهانه، شجاعانه، دلسوزانه و مدبرانه بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
واقعا همین طوره، یه عده افراد معلوم الحال، که همیشه پیش‌داوری رو بر قبول واقعیت ترحیج میدن
دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
خیر مقدم به فرماندار جدید کازرون . این اتفاق خیلی زودتر میبایست انجام میگرفت .
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
نماینده کازرون باید فکری به حال تغییر برخی مدیران بی کفایت کازرون هم باشد که حمایت داریوش دهقان از آنها مانع تعویض آنها شد . انشااله که تشریف فرمایی فرماندار جدید باعث خیر و برکت برای شهرستان کازرون باشد .
نریمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
فرماندار جدید باید یه خونه تکانی درست و حسابی هم در بدنه معاونین و بخصوص در رِیس دفترهای فرمانداری داشته باشه . جون نوع برخورد رِییس دفترها در زمان فرماندار قبلی با مردم اصلا خوب نبوده .
حسین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
تقدیر از استاندار محترم فارس به جهت انتخاب دکتر مظفری به عنوان فرماندار کازرون .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
فرماندار جدید هنوز شروع بکار نکرده باید منتظر گذر زمان باشیم الحق والانصاف فرماندار قبلی یعنی اقای دهقان هم زحمت زیادی برای کازرون کشیدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
چطوره همه تو این متن غیر محترم هستن، اما نماینده محترم. خیلی جالبه که کازرون نما حتی اصول اولیه خبر نویسی رو هم بلد نیست.
این سایت هم بچه بازی شده
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
خوش آمد گویی خدمت فرماندار جدید کازرون .
جناب فرماندار ، شهرستان کازرون در این دو سال گرفتار مشکلات فراوانی بوده که بی مدیریتی بخصوص در بدنه فرمانداری کازرون و برخی ادارات باعث ایجاد این مشلات بوده انشااله که با حضور جنابعالی مشکلات مردم کاسته شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
آقای ............. اینهمه نشستی و برخاستی و جلسه گرفتی و مصاحبه کردی و تیتر رسانه هاشدی عملکردت کجاست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
امیدواریم فرماندار جدید دنبال رفتارهای پوپولیستی و مردم فریبانه نباشد و بجای جلسات غیر ضروری و نمایش های رسانه ای پیگیر مطالبات و مشکلات مردم شهرستان کازرون و بخصوص نسل جوان باشد
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
جناب داریوش دهقان فرماندار کازرون !!!!در دوره مدیریتی جنابعالی که گویا هنوز که من دارم این مطلب را مینویسم فرماندار جدید معارفه نشده ، روغن خوراکی عادی در شهر کازرون گیر مردم نمیاد شما گزارش عملکرد چی را دادید ؟؟؟؟؟ به عمل کار برآید به سخنرانی نیست . عکس گرفتن و جلسات فرمالیته برگزار کردن و رفتن به این طرف و آن طرف درد مردم را دوا نمیکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳