پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
با حضور دکتر عباسی و مدیر آموزش و پرورش کازرون در سازمان سنجش آموزش کشور؛
به گزارش کازرون نما، نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش کازرون با حضور در سازمان سنجش آموزش کشور با دکتر ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور دیدار و گفتگو کرده و پیگیر تغییر سهمیه کنکور این شهر به منطقه 3 شدند.
در راستای برقراری عدالت آموزشی برای دانش آموزان کازرونی، نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش کازرون با حضور در سازمان سنجش آموزش کشور پیگیر تغییر سهمیه کنکور این شهر به منطقه 3 شدند.

به گزارش کازرون نما، نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش کازرون با حضور در سازمان سنجش آموزش کشور با دکتر ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور دیدار و گفتگو کرده و پیگیر تغییر سهمیه کنکور این شهر به منطقه 3 شدند.

اختصاص سهمیه کنکور مناطق محروم به دانش آموزان کازرون پیگیری شد

دکتر فریدون عباسی با اشاره به قدمت آموزش و پرورش در کازرون گفت: دانش آموزان کازرونی توانمندی بالایی دارند و این امر را در رقابت های علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح استان و کشور نشان داده اند. 

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به محدودیت های موجود در زمینه دسترسی دانش آموزان به منابع و امکانات آموزشی در شهر کازرون افزود: جایگاه منطقه‌ای کنکور شهر کازرون باید مورد بررسی قرار گیرد، چرا که با وجود محرومیت شهر کازرون، اما بنا بر شاخص‌هایی جایگاه این شهر رتبه 2 و هم‌تراز با شهرستان‌های بزرگ و برخی مراکز استان تعیین شده، که این امر سبب پایین آمدن رتبه کنکور در این شهر شده است.

در ادامه امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، اظهار داشت: قرار گرفتن در لیست مناطق 2 کنکور باید به نحوی باشد که بهره‌گیری از امکانات تحصیلی و درسی همانند مراکز استانها و شهرستان‌های بزرگ باشد، که به دلیل محرومیت این شهر دانش‌آموزان کازرون به ناچار با دانش‌آموزان این مراکز برخوردار رقابت می‌کنند، که این به ضرر دانش‌آموزان این شهر است.

وی سپس با اشاره به اضافه شدن 700 دانش آموز از منطقه قائمیه و کوهمره نودان به آموزش و پرورش کازرون، که قبلاً جزو منطقه 3 به شمار می آمدند، و ارائه مدارک و مستنداتی در زمینه شاخص‌های محرومیت و کم‌برخوررداری خواستار تغییر جایگاه منطقه کنکور کازرون از 2 به 3 شد و اظهار کرد:‌ امیدواریم تا زمان توزیع دفترچه کنکور سال آینده این امر میسر شود تا دانش‌آموزان بتوانند از سهمیه مربوطه برخوردار شوند.

دکتر ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور، در پایان جهت اعمال تغییر سهمیه منطقه 3 کنکور به دانش آموزان کازرون قول مساعد داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲