پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کازرون خبر داد:
جمال خداپرست بیان کرد:‌ همچنین ۷۷ پرنده کشف شده از شکارچیان غیر مجاز ضبط شد. کشف لاشه ۶ گراز و دستگیری اعضای چهار باند زنده گیری انواع پرندگان از دیگر مواردی بود که ماموران اداره حفاظت محیط زیست کازرون در آذر ۹۹ به آن اقدام کردند.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست کازرون اعلام کرد:‌ آذرماه ۹۹ نیروهای این اداره ۳۲ قبضه سلاح و ادوات شکار از شکارچیان غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

جمال خداپرست بیان کرد:‌ همچنین ۷۷ پرنده کشف شده از شکارچیان غیر مجاز ضبط شد. کشف لاشه  ۶ گراز و دستگیری اعضای چهار باند زنده گیری انواع پرندگان از دیگر مواردی بود که ماموران اداره حفاظت محیط زیست کازرون در آذر ۹۹ به  آن اقدام کردند.

خداپرست ادامه داد: یک کوخه ایجاد شده برای زنده گیری و قاچاق پرندگان شکاری از قاچاقچیان کشف و تخریب شد. کوخه به پناهگاه و سنگرهای دیده بانی برای شکار و به دام انداختن پرندگان وحشی گفته می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کازرون گفت:‌در گشت و پایش های محیط بانان و قرق بانان منطقه حفاظت شده  ارژن- پریشان، سه دستگاه اره موتوری از متخلفان متعرض به جنگل کشف و ضبط شد و تمام موارد مکشوفه برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شدند.


منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷