پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
جاویدی اظهار داشت:
به گزارش کازرون نما؛ رابطین فعال پژوهش سرای دانش آموزی علامه دوانی کازرون به مناسبت روز پژوهش و فناوری مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش دریافتی کازرون نما، همزمان با 25 آذر، روز پژوهش و فناوری، با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش این شهر از همکاران عرصه پژوهش و رابطین فعال پژوهش سرای دانش آموزی علامه دوانی کازرون تجلیل شد.


رضا جاویدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون، ضمن تشکر از عوامل اجرایی پژوهش سرا و رابطین فعال، به نقش پژوهش به عنوان رکن اصلی پیشرفت جامعه اشاره کرد و گفت: پایه های اولیه فرهنگ سازی در مورد تحقیق و پژوهش در مدارس صورت می گیرد.


وی با بیان اینکه نقش معلمان، رابطین پژوهشی، مدیران مدارس و پژوهش سراها در سوق دادن دانش آموزان به کارهای پژوهشی مهم است، افزود: نحوه مواجهه ما با سوالات، کنجکاوی ها و شوق به دانستن بیشتر دانش‌آموزان هست که علاقه و انگیزه آنان را به تحقیق و پژوهش برمی انگیزد.


جاویدی ضمن توصیه به معلمان که راه های اولیه و ساده تحقیق و پژوهش را به صورت علمی به دانش‌آموزان آموزش دهند، گفت: دستاوردهای تحقیقات را بیشتر برای دانش‌آموزان بازگو کنید و نیز با ارائه برنامه های متنوعی مانند برگزاری مسابقات خلاقانه در این زمینه، اهمیت پژوهش را بیشتر به آنان متذکر شوید.


مهدی گلستان، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی علامه دوانی، نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین و اشاره به اهمیت پژوهش و نقش پژوهش سراهای دانش آموزی، خواستار حمایت مادی و معنوی بیشتری از فعالیت های پژوهش سراها شدند. 


در پایان این جلسه به پاس روز پژوهش از اعضای پژوهش سرا و رابطین فعال پژوهش سرا با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد. 


لازم به ذکر است جهت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری برنامه های آموزشی و پژوهشی متعددی در مجموعه مدیریت آموزش و پرورش کازرون، پژوهش سراهای دانش آموزی علامه دوانی و رازی انجام گرفته و یا در حال انجام است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷