پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
از طرف حوزه علمیه کازرون صورت می پذیرد:
به گزارش کازرون نما، معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) با اعلام این خبر گفت: با توجه به جای گاه شاخص مدرسه علمیه کازرون و نقش تاریخی این حوزه در مناسبات شهرستان و برخورداری از سابقه چند صد ساله فعالیت علمی با هماهنگی امام جمعه محترم شهرستان و به منظور تجلیل از مقام عالم و ارج نهادن به تولید علم، این برنامه را تدارک ببینیم.

به گزارش کازرون نما، جایزه سالانه علامه دوانی به برترین پژوهش گر حوزوی کازرون اختصاص داده شد.  حجت الاسلام مهدی صنعتی معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) با اعلام این خبر گفت: با توجه به جای گاه شاخص مدرسه علمیه کازرون در مدارس علمیه فارس و نقش شگرف و تاریخی این حوزه در مناسبات فرهنگی و اجتماعی شهرستان و برخورداری از سابقه چند صد ساله فعالیت علمی که منجر به تربیت تعداد قابل توجه طلاب و فضلای کازرونی گردیده است، باعث شد که با هماهنگی امام جمعه محترم شهرستان و به منظور تجلیل از مقام عالم و ارج نهادن به تولید علم، این برنامه را تدارک ببینیم.

وی در ادامه افزود: از جمله اهداف دیگر این اقدام، آشنایی طلاب و مردم کازرون با چهره های نخبه علمی و  حوزوی خود و فراهم سازی زمینه های ارتباط بیشتر حوزه های علمیه قم و کازرون است. 

حجت الاسلام صنعتی با اشاره به سالیانه بودن این جایزه نفیس افزود: بحمدالله دبیرخانه این جایزه در مدرسه علمیه کازرون تشکیل شده و درصدد فراهم نمودن سایر مقدمات برگزاری این رویداد علمی که آیین اصلی آن هر ساله و در سالروز رحلت علامه جلال الدین محمد دوانی(نهم ربیع الثانی) برگزار خواهد شد، هستیم و به زودی شاخصه های مشارکت طلاب محترم، ارزیابی آثار، هیات داوران و زمان بندی برگزاری این رویداد را اعلام خواهیم کرد.

لازم به ذکر است مدرسه علمیه کازرون، از مدارس برتر پژوهشی استان فارس است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷