پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
دکتر داوودی، معمتد هلال احمر، طی پیامی عنوان نمود:
به گزارش کازرون نما؛ دکتر داوودی، پزشک مردمی و معتمد هلال احمر، پیامی را صادر نمود.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ دکتر داودی پزشک مردمی و معتمد هلال احمر که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، پس از دوره طولانی مبارزه با بیماری و بهبود نسبی خطاب به مردم پیامی به شرح زیر ارسال نمود:


من لم یشکر المخلوق / لم یشکر الخالق

سبحان کریم و جـمیل را سـپاس که قلـم در شاخسار بنان سلامت آفرینان نهاد، تا بـتـواننـد پـیام و کـلام سـلامتی را به نیکوتـرین منـظر متجلی سـاخته و از این راه دل مشـتاقان حـضـرت جـانان، خـدا، جـان بخـش آدمیان و خالق گل وعشق و زیبایی را به نور معرفتش برافروزند.


اکنون با عنایت به حضرت حق، پس از تحمل درد و رنج فزاینده‌ای که فرصت خدمـت به شـما عزیـزان را از من گرفـت بهانه‌ای یافتم برای بیان عشق به آنهایی که سالهاست در کنارشان هستم و به نوعی از آنها تاثیر پـذیرفته ام. دوستان محـبوبـم و اسـاتید بـزرگوارم، هـمکاران عزیزم در محل کار و سایر همکارانم اعم از پزشـکان و پرستاران، بخصـوص همه مـردم پاکـدل، ارزشـمند و هـمدردم در کشور و خارج از کشور که در ایام سخت کرونایی در مبارزه مـرگ و زنـدگی مرا همراهی کردند.


حقیر قادر به بیان همه احساسات خود خطاب به شما عزیزان نیستم با این حال مغتنم است که در تلاش برای بیان اوج احساس خویش، سپاسی همراه با ایثار و شعف به شما عزیزان پیشکش نمایم. 


ایزدمنان را سپاسگزارم که غمناک‌ترین روزهای زندگیم را از نعمت وجود شما مهربانان بهره‌مند ساخت تا همراهی‌تان التیامـی باشـد بر دردهـای توان‌فرسای دوران بیماری ام. باز هم شرمسار محبت و زحمـات بی شـائبه و قـدردان دعاهـای خالـصـانه شـما و الـطاف مـردم عـزیـز، قدرشناس و قهرمان پرور کازرون عزیز و سایر نقاط کشور که لحظه ای مرا تنها نگذاشتند هستم.


چرا که محبت ها و کلام گرم مهربانشان از نگرانی هایم کاست و آرام بخش تمام لحظاتم بود. در پرتو آفتاب مهربانی، از هـمه عـزیزان عالـیقـدر و ارجـمـندم سپاسگزارم. قلم و زبانم یارای آن نیست که پاسخگوی این همه مراحم بزرگوارانه باشم. از خـداوند بـزرگ بـرای همـگان تندرستی و شادکامی و آرزوی خدمت به شما را دارم. به امید محو کامل آلودگی ویروسـی در سـراسر جـهان و بازگشت سلامتی و تندرستی به مردم.


خادم جامعه پزشکی
عبدالرسول داودی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹