پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
به گزارش اختصاصی کازرون نما؛
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ تیم شهید شاملی کازرون با وجود حاشیه های فراوان، توانست اصلی ترین رقیب خود را شکست دهد.
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در هفتمین دیدار خود توانست هفتمین پیروزی پیاپی خود را در یک بازی پر برخورد کسب کند و تیم ذوب آهن اصفهان اصلی ترین رقیب خود در گروه را با نتیجه نزدیک ۳۱بر ۳۰ شکست دهد.


تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون پس از این برد عملا صعود خود را به دور بعد قطعی کرد و باقی مانده دیدارهای این تیم تشریفاتی و فقط جهت تعیین سرگروه است.


نکته قابل تامل این دیدار حواشی قبل از بازی است. در روز قبل این دیدار مدیر عامل تیم هندبال شهید شاملی کازرون آقای یعقوب پیری سرمربی تیم امین رهسپار را به دلایل نامعلوم برکنار کرد.


در پی این برکناری چند تن از بازیکنان تیم از جمله میثم نوروزی ستاره تیم شهید شاملی کازرون در حمایت از آقای رهسپار اردوی تیم را در شیراز ترک کرده و به کازرون برگشتند.


میثم نوروزی حتی در فضای مجازی خبر از خداحافظی خود از هندبال را منتشر کرده است.


باید دید واکنش مالک باشگاه شهید شاملی کازرون مهندس مهرتاش شاملی در این رابطه چیست و علت برکناری سرمربی در چنین برهه حساسی از مسابقات از سوی مدیر عامل تیم چه بوده است؟


امیدواریم مدیر عامل تیم دلیلی قانع کننده برای این مهم داشته باشد، چرا که هندبال در کازرون جز محدود دلخوشی های مردم است و آحاد جامعه روی این ورزش تعصب خاصی دارند.
نویسنده: سرویس ورزشی کازرون نما، مسلم دین پژوه
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳