پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۰
مهندس ابوطالب شفقت استاندار بوشهر طی پیامی مراتب قدردانی خود را از حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بخاطر تلاش‌های بی‌وقفه‌ي ایشان طی سال‌ها در سنگر ایمان و عمل در استان ابراز داشتند.

 مهندس ابوطالب شفقت استاندار بوشهر طی پیامی مراتب قدردانی خود را از حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بخاطر تلاش‌های بی‌وقفه‌ي ایشان طی سال‌ها در سنگر ایمان و عمل در استان ابراز داشتند. متن پيام بدين شرح است:

 
حضرت آيت اله ايماني
نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر
 
با اهداء سلام و اداء احترام
حضور پرنور و وجود ذيجود حضرتعالي در جايگاه نمايندگي ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر پايگاهي مطمئن و دژي استوار براي مردم اين استان بوده است. سالها تلاش خستگي ناپذير آنجناب در سنگر ايمان و عمل فرصت مغتنمي براي اقشار مختلف مردمي در جهت تقويت باورهاي ديني، اجتماعي و سياسي بوده تا با بهره گيري از بينش و منش ولائي بر ميثاق خويش با رهبري نظام مقدس اسلامي و پشتيباني از دولت خدمتگزار استوار بمانند.

وجود پر خير و بركت حضرتعالي در استان علاوه بر تقويت حوزه انديشه و فرهنگ، ‌موجب قوام زمينه هاي اجرايي و عمران و آباداني در راستاي خدمت رساني مردمي و برآوردن انتظارات عمومي از انقلاب و نظام مقدس اسلامي شده است. بي شك حسن سلوك و منش معنوي در ايجاد فضاي همدلي و وفاق و بستر مناسب همكاري و تعامل در بين مسئولين استان نقش بسزائي داشته است.

هر چند مردم شريف استان از فيض وجود حضرتعالي بي بهره خواهند شد اما ادامه و استمرار خدمت در حوزه وسيع و گسترده در استان فارس باعث خرسندي و مباهات است. ضمن سپاس از رهنمودهاي مشفقانه آن جناب در طول اين مدت مراتب قدرداني خود را از تلاشهاي بي وقفه در پشتيباني و حمايت و دلگرمي مديريت و مجموعه خدمتگزاران استان ابراز داشته، از خداي بزرگ توفيق روز افزون شما را مسئلت مي نمايم.
 
ابوطالب شفقت
استاندار بوشهر
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۸
0
0
آفرین بر این همه صفا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶