پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
دکتر عباسی، خبر داد:
به گزارش کازرون نما؛ ترور شهید فخری‌زاده در آستانه دولت دموکرات‌‌ها در آمریکا به‌منظور زمینه‌سازی برای مذاکره است.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ دکتر فریدون عباسی عضو هیئت علمی دانشگاه و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره ترور و شهادت محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته ای کشور گفت: شهید فخری‌زاده از دوستان و از دانشمندان هسته‌ای و نخبه کشور بود که متاسفانه به دست دشمنان انقلاب و اسلام ترور شد.


دکتر عباسی تاکید کرد: شهید فخری‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) و دانشگاه مالک اشتر و زمانی هم مسئول پژوهش‌های نوین دفاعی بود.این شهید از بهترین متخصصان صنعت هسته‌ای کشور بود و در زمینه آشکارسازی تابش های هسته ای فعالیت داشت.


این استاد دانشگاه اضافه کرد: بسیاری از مدیران و متخصصان صنعت هسته‌ای با شهید فخری‌زاده همکاری داشتند و ایشان یکی از مدیران بسیار قوی و خوب کشور بود.


رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: این شهید بزرگوار در پیشبرد برنامه‌های هسته‌ای ایران به عنوان یک مدیر برجسته انجام وظیفه کرد و در تمام زمینه‌ها در پشتیبانی از اقدامات هسته‌ای کشور و در غنی سازی و سایر مواردی که در علم هسته ای موثر است ایشان کار کرد.


نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این ترور در آستانه دهمین سال ترور بنده و شهید شهریاری بود؛ در سال ۸۷ دشمن تیم ترور برای ایشان فرستاده بود ولی با درایت نیروهای امنیتی خنثی شد، در این مدت دشمن برای ترور این شهید کار می‌کرد و وی را یک یکی از دانشمندان کلیدی در صنعت هسته‌ای می‌دانست و دشمنان حدود ۱۵ سال دنبال ترور ایشان بودند و به هر حال دست بر نمی دارد.


این عضو هیات علمی دانشگاه گفت: این ترور ناجوانمردانه در آستانه آمدن دموکراتها در آمریکا انجام شد، دشمنان خواستند ضربه شست نشان دهند تا جریانات داخلی به دنبال مذاکره بروند! این ترورها برای این است که زمینه را برای مذاکره فراهم کنند و مسئولان را پای میز مذاکره بکشانند.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹