پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
به گزارش کازرون نما؛ نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون با حفظ فاصله اجتماعی بخاطر بیماری کرونا به ریاست حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی کازرون، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کازرون برگزار شد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی کازرون با گرامی‌داشت هفته بسیج از کارکردهای پویای بسیج در همه زمینه‌ها به ویژه مبارزه با بیماری کرونا و کمک‌های مؤمنانه قدردانی نمود و گفت: بر بسیج است تا در راستای دستور رهبری، مأموریت نظارت بر کنترل قیمت‌ها را با همکاری اداره صنعت و معدن انجام دهند.


داریوش دهقان، فرماندار کازرون نیز بیان داشت: هرچند قانون، نام‌گذاری معابر را به‌ شورای نامگذاری زیر نظر شهرداری و شورای شهر گذاشته، اما بهتر است تا شورای نامگذاری پیش از تصویب، نام‌ها را به شورای فرهنگ عمومی ارائه و پس از تائید در شورا به تصویب برسانند.


وی همچنین پیشنهاد داد تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون بنام دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله ایمانی (ره) که بنیان‌گزار آن بوده است، نامگذاری شود.


حجت‌الاسلام محمدجواد جلالی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی کازرون هم در این نشست با تبریک زادروز خجسته امام حسن عسکری (ع) و هفته بسیج، به اهمیت شرکت اعضا و اثرگذار بودن پیشنهادها و دیدگاه‌های آنها اشاره کرد و گفت: پیشبرد فرهنگ شهرستان در وحدت رویه و یکسو شدن فعالیت‌های فرهنگی، باید یاری و همراهی کرد.


وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی شوراهای اقماری همچون شورای نظارت بر ساخت و ساز و واردات و توزیع اسباب‌بازی کودکان، شورای نامگذاری روزهای خاص، شورای نظارت بر نامگذاری اماکن، شورای نظارت بر نصب مجسمه و تندیس یادمان در اماکن عمومی است.  


مصوبات نشست شورای فرهنگ عمومی کازرون:

۱-نصب المان مجسمه و یادمان آهنگر در شهرستان و میدان انقلاب منتفی اعلام شد و نصب این المان به تصویب نرسید.


۲- ناحیه مقاومت بسبج با همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت برای نظارت بر کنترل قیمت‌ها اقدام و همه دستگاه‌ها با این دو نهاد همکاری نمایند.


۳- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به دانشگاه آزاد آیت‌الله ایمانی (ره) کازرون تغییر نام یافت و فرماندار و امام جمعه پیگیری‌های لازم را انجام دهند.


۴- شهرداری و شورای شهر در راستای طراحی و نصب هرگونه المان در شهرستان مصوبه شورا را دریافت نمایند.


۵- سرود ملی کازرون و نماهنگ آن توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کازرون و دانشگاه سلمان فارسی کازرون ساخته و تهیه تا برای برنامه‌ها و رویدادهای مهم پخش شود.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
شهردار جوان کازرون باید یاد بگیره بدون هماهنگی با شو.رای فرهنگ عمومی تندیس طراحی نکنه .شورای اسلامی شهر نظارتی بر عملکرد شهردار داره یا اینکه اینها هم با شهردار هم داستان هستند ؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷