پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
به گزارش کازرون نما؛ عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی کازرون پس از ۱۰ سال رکود در آینده نزدیک با پیگیری دکتر عباسی آغاز شد.
به گزارش دریافتی کازرون نما، در چارچوب راهبرد جهاد خدمت دکتر فریدون عباسی نماینده این حوزه انتخابیه برای توسعه و خدمات درمانی بهتر به شهروندان کازرون و کوه‌چنار، پیگیری جدی راه اندازی عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون که بیش از ۱۰ سال از کلنگ‌زنی آن توسط وزیر بهداشت و درمان وقت می‌گذرد و تنها ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، از ابتدای فعالیت دکتر عباسی به عنوان نماینده مردم، در دستور کار ایشان قرار گرفته است.


با توجه به تشکیل جلسات متعدد و مستمر نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار از ماه‌های گذشته تاکنون با مقامات مربوطه در سطح وزیر و معاونین وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری پروژه، رییس و معاونین سازمان برنامه و بودجه کل کشور و معاونین وزارت بهداشت و درمان، خوشبختانه بعد از یک دوره بلند مدت، این پروژه در مسیر احیا قرار گرفته است و بر اساس آخرین موافقت نماینده مردم و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مجری ساختمانهای دولتی، مقرر شد با تخصیص اعتبار اولیه ۷۰ میلیارد ریالی، طی آینده نزدیک پیمانکار این پروژه مشخص شده و فعالیت عمرانی آن از سر گرفته شود.


در همین رابطه محمدرضا نکویی‌بخش رییس اداره راه و شهرسازی کازرون و کوه‌چنار، با اشاره به اینکه این پروژه مهم ملی از ابتدای اجرای آن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داشته لیکن در برهه‌ای در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت که به تعطیلی کار انجامید، اظهار کرد: گره این پروژه به همت دکتر عباسی نماینده محترم مردم در حال باز شدن است و با پیگیری‌های مجدانه در تهران و ابلاغ تخصیص اعتبار لازم، گام نخست عملی برای شروع پروژه مذکور که مدت‌ها تعطیل بوده، برداشته شده است.


رئیس اداره راه و شهرسازی کازرون و کوه‌چنار افزود: متاسفانه پروژه های مشابه این بیمارستان در دیگر شهرستان‌های استان فارس نیز وجود دارد که در یک روز همزمان با این بیمارستان کلنگ زنی شده و اینک به مراحل پایانی رسیده است اما بیمارستان پردیس کازرون تاکنون راکد مانده بود که اکنون مستند به مصوبه جلسه اخیر نماینده مردم و معاون وزیر راه با *انتخاب پیمانکار توانمند*، این پروژه که یکی از انتظارات و مطالبات به حق مردم منطقه بوده، در مسیر ساخت و راه‌اندازی قرار می‌گیرد و گامی موثر در ارتقا سلامت مردم برداشته خواهد شد.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷