پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
بهادران خبر داد:
به گزارش کازرون نما؛ کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: 26 واحد سم‌فروشی مجاز و دارای پروانه از نظام مهندسی و کشاورزی در این شهرستان فعال می‌باشد.
به گزارش دریافتی کازرون نما، فرشته بهادران اظهار داشت: به منظور سازماندهی فروشگاه های سم در سطح شهرستان، طرح نظارت به طور ویژه و مستمر با هدف نظارت و کنترل تخلفات احتمالی در دستور کار این مدیریت قرار دارد.


وی با بیان اینکه تمام سموم قابل عرضه در بخش کشاورزی باید در سامانه مانیتورینگ سموم ثبت شوند و تأیید از وزارت جهاد کشاورزی و مراجع قانونی داشته باشند، اظهار کرد: مراکز عرضه سموم کشاورزی باید مسؤول فنی داشته باشد تا با تأیید مسئول فنی سم برای محصولات کشاورزی تجویز شود.


بهادران به فروشندگان غیر مجاز توصیه کرد در اسرع وقت نسبت به دریافت پروانه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اقدام کنند، در غیر اینصورت فروشگاه آنها پلمب شده و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.


کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: کشاورزان و باغداران ابتدا نسخه لازم را با راهنمایی و توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی و کلینیک های گیاهپزشکی تهیه و سپس نسبت به خرید سم از فروشگاه های مجاز اقدام کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸