پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
در جلسه نماینده کازرون و کوه‌چنار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور مطرح شد؛
به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر فریدون عباسی در راستای بررسی کمبودها و رفع مشکلات جمعیت هلال احمر کازرون و کوه‌چنار، با دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور دیدار کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر فریدون عباسی در راستای بررسی کمبودها و رفع مشکلات جمعیت هلال احمر کازرون و کوه‌چنار، با دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور دیدار کرد.

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار ضمن بررسی و بیان گزارشی از وضعیت جغرافیایی و شرایط این منطقه، به ضرورت آمادگی حداکثری جمعیت هلال احمر و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شرایط بحران حوادث غیر مترقبه احتمالی در منطقه اشاره کرد.

پیگیری رفع کمبودها و پروژه‌های نیمه تمام هلال احمر در منطقه، ارتقاء و تقویت تجهیزات در کازرون، ایجاد نمایندگی در کوه‌چنار و احداث پایگاه های امداد جاده‌ای در محور کازرون به فراشبند

دکتر عباسی دوانی همچنین با توجه به تجربه بروز بحران در سایر نقاط کشور طی سال‌های گذشته، بر ضرورت تجهیز و استقرار امکانات لازم در کازرون و کوه‌چنار تاکید و وضعیت پروژه های نیمه تمام هلال احمر در این منطقه را بررسی کرد که جهت بهبود شرایط فعلی تصمیماتی اتخاذ شد.

افزایش امکانات و تجهیزات لازم و تقویت جمعیت هلال احمر در کازرون، پیگیری ایجاد نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان کوه‌چنار و احداث پایگاه های امداد جاده‌ای در محور کازرون به فراشبند از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

دکتر همتی رئیس هلال احمر کشور نیز ضمن تشکر از پیگیری های دکتر عباسی جهت افزایش آمادگی شهرستان کازرون و کوه‌چنار در مواجهه با بحران های احتمالی، نسبت به تامین مطالبات نماینده مردم و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات جمعیت هلال احمر کازرون و کوه‌چنار قول مساعد داد.

گفتنی است با پیگیری‌های بعدی این توافقات، نتایج عملیاتی این جلسه به اطلاع عموم خواهد رسید.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳