پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون:
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اشاره به اینکه شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی به عنوان مرجع پاسخگویی مدیریت بحران شهرداری تعیین شده، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با حوادث ناشی از بارندگی با این شماره تماس بگیرند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اشاره به اینکه شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی به عنوان مرجع پاسخگویی مدیریت بحران شهرداری تعیین شده، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با حوادث ناشی از بارندگی با این شماره تماس بگیرند. 

به گزارش دریافتی کازرون نما ، حامد پشنگیان  با اشاره به شروع بارندگی ها در مورد رعایت نکات ایمنی برای مقابله با آب گرفتگی ها، توصیه هایی را جهت اطلاع شهروندان ارائه کرد.
او با بیان اینکه لازم است قبل از شروع بارندگی، پشت بام ساختمانها و ناودان های خروجی آب،  بازدید و پاکسازی شود، افزود: منازلی که شیروانی هستند نیز حتما باید قبل از بارندگی از پشت بام بازدید شود تا سبب نفوذ آب به درون ساختمان و تخریب ساختمان نگردد. به گفته او همچنین بهتر است تابلو برق در طبقات فوقانی ساختمان جاسازی شود.

 وی یادآور شد: در هنگام بارندگی شدید حتی الامکان از بیرون رفتن افراد خردسال و سالخورده از منزل جلوگیری شود .

به گفته او شهروندان در صورتی که مجبور به ترک منزل یا محل سکونت خود هستند، هنگامی که هشدار بارندگی منتشر می شود حتما  جریان برق،آب و گاز را قبل از خروج قطع کنید .

سرپرست آتش نشانی کازرون هشدار داد: اگر پیاده هستید از نقاطی که در آن سطح آب از زانو بالاتر است عبور نکنید.

وی توصیه کرد: شهروندان از قرار دادن زباله های خود در مسیر آب باران و جوی آب اکیدا خودداری کنند تا سبب تجمع آب به درون منازل نگردد .

سرپرست سازمان آتش‌نشانی توصیه کرد: در موارد زیادی مصالح ساختمانی  سبب تجمع آب در پشت و جلوی ساختمانها می‌شود که باید به این مورد دقت شود .

به گفته او درساختمانهایی که سطح حیاط از کف ساختمان بالاتر است جهت جلوگیری از ورود آب به درون ساختمان باید حتما کیسه شنی در منزل آماده باشد .

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون افزود: شهروندان در صورت آب گرفتگی درون ساختمان و بروز مشکل، در اسرع وقت با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳